3 miesiące mnie nie było, ale WRACAM !!!

in #polish6 years ago

lol.jpg

Witam wszystkich po dość długiej przerwie.

Już ok trzy miesiące nie zamieściłem żadnego postu na steemit. Jednak właśnie teraz postanowiłem to zmienić, ze względu na wielu wspaniałych ludzi jakich tu poznałem. Szkoda było by zaprzepaścić tak fajne znajomości.

W moim życiu troszkę się pozmieniało, na całe szczęście wszystkie zmiany są pozytywne. Doszło kilka nowych zajęć, którymi chętnie się z Wami podzielę, oczywiście kontynuuję swoją pracę przy wykańczaniu wnętrz i już niebawem pojawią się kolejne posty ze zdjęciami z moich prac. Jednak pomimo niewielkiej ilości czasu wolnego podjąłem kolejną pracę i głęboko wieże, że pozwoli Mi ona na wcześniejszą emeryturkę :)

Postanowiłem też zawalczyć o swoje zdrowie. Obecnie czuje się super jednak jak można zauważyć na zdjęciu kilogramów jest zdecydowanie za dużo i to właśnie postanowiłem zmienić. Pod okiem mojego znajomego trenera postanowiłem zrzucić nadmiar kilogramów, a jest tego sporo. W związku z tym chciałbym się z Wami podzielić tym co uda Mi się osiągnąć i czy doprowadzenie swojego Ciała do odpowiedniego stanu już trochę po 30 jest możliwe. Kiedyś sam w to nie wierzyłem jednak poznałem osoby, którym się to udało i teraz chcę osiągnąć taki sam, a może nawet jeszcze lepszy wynik.

Wisienka na torcie przemian w moim życiu jest rzucenie palenia po 15 latach nałogu. Jest to dla mnie niezwykle ważne, ale i niezwykle trudne choć pierwsze małe sukcesy w tym temacie już są.

Niebawem więc pojawi się pierwszy post jak rozpoczynam przygodę z siłownią, zdrowym żywieniem. Pojawią się też kolejne fotografie z placu budowy.

Pozdrawiam

Sort:  

To się nazywa powrót w wielkim stylu ;))
Bardzo gratuluję rzucenia nałogu palenia papierosów, to ogromny sukces!
Trzymam mocno kciuki za nowe wyzwania i oczywiście z przyjemnością będę Cię wspierać zdrowymi (i pysznymi) przepisami :) 👍

Z przyjemnością będę posiłkował się Twoimi przepisami. Pewnie wiele ciekawych doznań kulinarnych przede mną :D

Super cele, trzymam kciuki za Ciebie :)

dziękuję

Powodzenia! 😉😉😉

dziękuję

Jak się czujesz bez papierosów? Znajomy na razie od początku roku też nie pali i jak mówi nie ciągnie go do tego a nawet odrzuca zapach tytoniu. Masz podobnie? Ja na szczęście nigdy nie miałem problemu z papierosami. Na sumieniu mam jedynie pół papierosa "na dymki" przez całe życie z czego się cieszę. Powodzenia!

Moje samopoczucie zmieniło się diametralnie, jednak z racji na kilka zmian w moim życiu nie jestem w stanie stwierdzić ile z tego dobrego zawdzięczam rzuceniu palenia.