!!! STEEMIT WSPIERA WOŚP !!!

in #polish6 years ago

10404391_10152774094867414_8023265279014306257_n.png

W najbliższym finale Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy skupia się na pozyskaniu wsparcia dla oddziałów neonatologicznych. Szczytny cel !! Postarajmy się i My wspomóc WOŚP !!

23031324_10154859987402414_3095080078612885333_n.jpg

!!! WSZYSTKIE ŚRODKI Z TEGO POSTA ZOSTANĄ PRZEKAZANE NA WOŚP JAKO WPŁATA OD STEEMIT POLSKA !!!

Sort:  

Po ostatmin Wodstock nie dam ani zlotowki, najwyzej takiego wala jak na obrazku. Czar prysl. Owsiak ujawnil swoja twarz, totalnie lewicowa twarz. Woodstock byl pelen lewackich ideologii, organizacjii sorosowskich, feministycznych, proislamskich, proaborcyjnych i nasaczony belkotem glownych politykow opozycyjnych. To byl jeden wielki happening antyrzadowy.
Ani muzycy ani publicznosc nigdy nie porsila o to Owsiaka.
Poza tym uwazam ze zakup sprzetu dla szpitali to jest zasrany obowiazek polskiego rzadu. Dosyc tego wyslugiwania sie niczego nierozumiejacymi dziecmi o czystych sercach i intencjach

może i zakup sprzętu dla szpitali to jest zasrany obowiązek polskiego rządu, ale polski rząd z tego zasranego obowiązku się nie wywiązuje!

Owsiak ujawnil swoja twarz, totalnie lewicowa twarz. Woodstock byl pelen lewackich ideologii, organizacjii sorosowskich, feministycznych, proislamskich, proaborcyjnych i nasaczony belkotem glownych politykow opozycyjnych. To byl jeden wielki happening antyrzadowy.

tylko po co mieszać do tego "Woodstock". Myślisz, że osobom, którym sprzęt z "serduszkiem" zakupiony ze zbiórki WOŚP uratował życie, lewacka ideologia na woodstock ma przeszkadzać? Czy oni powinni żałować, bo ten sprzęt dał im życie, bo co, jest lewacki? Polskie państwo nie było w stanie zapewnić tego sprzętu. Powiedzmy to zrozpaczonym rodzicom, którzy pełno obaw czekają na poprawę zdrowia swojego dziecka, które korzysta z urządzenia z "Serduszkiem" - hej, wiecie co WOŚP który zeprała nato pieniądze jest powiązany z "Woodstock", na którym jest pełen nieodpowiednich ideologii, jak wam nie wstyd korzystać z tego?
Myślisz że powstrzymanie wysypu lewactwa jest dla nich ważniejszy od życia dziecka?
Zdaję sobie sprawę, że część pieniędzy jest trwoniona, ale to nie umniejsza skali pomocy jaką otrzymują ludzie dzięki tym zbiórkom i nie powinniśmy się odwracać od potrzebujących
Inicjatywa WOŚP pomaga wspierać szpitale, z czego nie wywiązuje się polskie państwo i tutaj w pierwszym szeregu powinniśmy to pochwalać.

Darze najwyzszym szacunkiem wszystkie osoby biorace udzial w tej akcji

sam w niej uczestniczylem przez wiele lat. Ten kometarz jest moim osobistym protestem przeciwko upolitycznieniu festivalu. Za to ponosi odpowiedzialnosc Owsiak. Dlatego z mojej strony koniec wsparcia, to decyzja osobista i prosze o wyrozumialosc.

dziękuję za dodatkowy komentarz i szanuję. tym bardziej jestem skłonny do wyrozumiałości.

Natomiast uzupełniając - chciałbym powiedzieć że często trafiam na pewną grupę osób. Dla nich najmniej we mnie wyrozumiałości. To osoby które nigdy nie brały w tym udziału a jedynie powtarzają lotne hasła głoszone przez przeciwników Owsiaka. Taki to tłum bezmyślnych owiec zapatrzonych w swoich politycznych "guru" łykających wszystko bezkrytycznie i nie myślących samodzielnie.
Wielokrotnie oberwałem "lewakiem" tylko dlatego, że miałem inne poglądy na jakiś temat, odmienne od linii partii. Taki sposób "dyskusji" jest coraz popularniejszy wśród tego tłumu baranów. Jest to dla mnie przykre, że jest tylu jełopów, którzy nie rozumieją używanych pojęć. Mało tego, uważają się za tych "właściwszych" i cieszą się, że tak, w ich mniemaniu, "dowalają" ludziom mogących mieć odmienne poglądy.

Oczywiście szanuje Twoje zdanie. Każdy ma prawo do swojego zdania. Ja WOŚP-u nie analizuje pod kontem politycznym tylko patrze na to co dobrego robią. I zgadzam się że to państwo powinno kupować sprzęt do szpitali, ale jak widać już od wielu lat polski rząd nie radzi sobie ze służbą zdrowia więc ktoś postanowił pomóc.

Powiem ci no może nie do końca ale jednak WOSP i Woodstock to dwie inne sprawy, troszkę też mnie zakuło jaki widziałem Polityków wielu na Woodzie nie prywatnie tylko typowo propagandowo no ale co zrobić... Pamiętaj, że Woodstock zawsze miał koło siebie Przystanek Jezus. A możesz mi rozwinąć temat proaborcji na festiwalu? bo powiem szczerze jestem zaciekawiony a nie widziałem? Chętnie bym się dowiedział jak to wyglądało, No offence :)

Moim zdaniem to nie jest ważne jaki jest Owsiak i jakie ma poglądy. Zbiórka jest na szczytny cel. I jeśli ma to pomóc komukolwiek to warto to wspierać. Wrzucenie 5 czy 10 zł do puszki WOŚP to dla większości z nas błahostka. Wiadomo że część z tych pieniędzy jest rozkradana i trwoniona. Poczynając od NIEKTÓRYCH wolontariuszy wyciągających pieniądze z puszki aż po wysoko postawionych pracowników fundacji WOŚP. Wszędzie znajdzie się wilk w owczej skórze ale to nie znaczy że mamy odwrócić się od osób potrzebujących pomocy. Ponad podziałami kolego. Pozdrawiam!

Super idea!
A i moje dziecko ma wlepkę WOŚP w książeczce zdrowia więc tym bardziej wspieram! Oj wspieram!

Moje tak samo. I prawdą jest że kilka badań po urodzeniu się mojego syna zostało wykonanych przy pomocy sprzętu zakupionego przez WOŚP. Miałem to szczęście że mój syn urodził się zdrowy, ale jestem przekonany że rodzice chorych dzieci jeszcze bardziej doceniają to co dla dzieciaków robi Jurek Owsiak. Mogą tego nie rozumieć jedynie osoby nie mające dzieci.

Nasz po 2h po urodzeniu, które spędził z nami wylądował na patologii i... przez pierwsze 12h musiałam go odwiedzać w środku nocy na oddziale, nad którego drzwiami było wielkie serduszko.
WOŚP wspierałam już wcześniej więc cieszę się, że robią dużo i widzę tego efekty.
I w język się ugryzę nt. moich wczorajszych i dzisiejszych żali dotyczących NFZ.

Wczoraj pisaliśmy z @sebaj86 o tym na czacie. Zdobyta kwota zostanie przekazana komuś innemu (np. mi) i zostanie zrobiony przelew w złotówkach do WOŚP.

Super i tak można działać ❤️

dorzucam się i jak z moją małą wartością głosu :)

Dokładnie, wszystkie środki z tego posta zostaną przekazane osobie zaufanej w środowisku Steemit, która przeleje te środki na konto WOŚP. Powstanie tez post który potwierdzi przekazanie tych środków do miejsca docelowego czyli WOŚP.

Sam myślałem o czymś takim, super :D

Wczoraj na chacie rozmawialiśmy o wsparciu dla WOŚP jestem wielkim zwolennikiem tej akcji. Pomyślałem że można zrobić post dla wsparcia i przekazać środki z posta na WOŚP. Jednak nie mam jeszcze zweryfikowanego konta na żadnej giełdzie aby sprzedać cokolwiek ze steemit dlatego zwróciłem się o pomoc do @lukmarcus o pomoc w przelewie środków.

Bardzo fajna inicjatywa, brawo Wam.

Dziękuje, mam nadzieję że wiele osób poprze nas pomysł. W końcu nic nas to nie kosztuje a możemy pomóc!

Z końcem Starego Roku dajemy na biedne dziecko z Afryki przez misjonarza, z początkiem Nowego - na chore dzieci w Polsce przez WOŚP.

Brawo @barbarossastudio i @sebaj86 !!

Świetna akcja społecznościowa i jednocześnie reklama.Ciekawe ile votes zbierzemy.

Ja chciałbym jedynie zauważyć iż mamy w Polsce przymusowe ubezpieczenie zdrowotne które ma pokrywać koszty leczenia, w tym zakup sprzętu. Dlatego też nie widzę powodu aby wspierać WOŚP.

z jednej strony to rozumiem i to jest przykre, że pomimo tak potężnych zusów itp nie dają rady nam tego zapewnić ale z drugiej jest tyle sprzętu z logiem że aż żal czegoś nie wrzucić. Moja kobieta robi codziennie przesiewowe badania słuchu noworodkom finansowane przez WOŚP przez cały rok. Szkoda jakby nie było WOŚP i kasy na takie badanka które mogą uratować małym słuch

Bardzo fajna inicjatywa pozdrawiam :)

co tak mało, podbijajcie dalej ;)

No nie wypada się nie dorzucić :D