🌏 Promujemy STEEM w MALEZJI! Zobacz przygotowania!

in #polish6 years ago

MySteem Tour” to kampania promująca STEEM na całym świecie!
Zobaczcie, jak wyglądają przygotowania do pierwszej edycji.



Celem akcji jest promowanie STEEM w krajach, które odwiedzę i pozyskiwanie nowych, aktywnych użytkowników naszej platformy.

Będę rozmawiać z młodymi ludźmi, opowiadać o zasadach działania STEEM i zachęcać ich do dołączenia do naszej społeczności.
Wkrótce uruchomimy też dział edukacyjny MySteem, który pomoże nowym użytkownikom stawiać pierwsze kroki w naszym ekosystemie i zacząć tworzyć wartościowe treści.

Przygotowałam tę kampanię ponieważ wierzę, że więcej osób inwestujących w STEEM oznacza wyższą wartość i mocniejszą walutę. A wyedukowani Steemianie to z kolei więcej wartościowego kontentu i więcej “mocnych” upvotów w przyszłości.



Z racji tego, że wcześniej pracowałam przy kampaniach promocyjnych dla firm i marek mogę wykorzystać przy tym projekcie swoją wiedzę oraz doświadczenie i przyczynić się do rozwoju naszej społeczności.

Jestem bardzo podekscytowana, a zarazem czuję motywujący stres ponieważ zależy mi na sukcesie tej kampanii.
Mam nadzieję, że będziecie trzymać za mnie kciuki. :)









Razem z @the.foodini przygotowaliśmy dla nowych użytkowników stronę www.mysteem.pl  na której znajdą podstawowe informacje o zasadach funkcjonowania STEEM i platformach opartych o ten blockchain.

W tym miejscu chcę podziękować @nicniezgrublem, który zapewnił nam miejsce na serwerze i pomoc w jej uruchomieniu.



Jeżeli chcecie zobaczyć relację wideo z pierwszej edycji “MySteem Tour”, zajrzyjcie na mój profil już w tę niedzielę!

@see-it-feel-itpl

Sort:  

Świetna inicjatywa, jestem szczerze ciekawy rezultatów!

Cieszę się, że Ci się podoba! Zapraszam zatem w niedzielę na seans. ;)

Czekam na rezultaty i wideo! Podoba mnie się :)

Jestem ciekawa Waszej opinii po obejrzeniu relacji. :)

Congratulations @see-it-feel-itpl! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Świetny pomysł! Powodzenia w zdobywaniu kolejnych użytkowników. Zapraszam do UK, pracuję z młodymi ludźmi, większość z nich jest zupełnie nieświadoma istnienia tej platformy.

Trzymam kciuki za powodzenie misji ;-)

Każda forma promocji Steema nas cieszy. Pozdrawiamy i życzmy powodzenia z projektem :)