You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak w łatwy sposób spieniężać Steem dolary?

in #polish6 years ago

Dobry poradnik i przydatny. W moim przypadku od jakiegoś czasu między giełdami używam BTG. Przesyłałem ostatnia coiny o wartość około 300 zł i opłata wyniosła mnie 1.zł 20 gr.
Więc jestem zwolennikiem zamiany SDB na btc gold i na bitbayu zamienić je na złotówki.
Na początku przesyłałem BTC i zapłaciłem 50 zł za przesłanie.
Więcej takich artykułów poprosimy co nam pomoże i zaoszczędzi nasze pieniążki.

Sort:  

Jak uda mi się porównać prowizję w różnych kryptowalutach, to myślę, że mógłby powstać tego typu artykuł. No chyba, że ktoś mnie wyprzedzi :)

Śmiało pisz na ten temat na pewno przyda to się niejednej osobie.
Na bitbay jest informacja jakie są opłaty ale nie każdy o tym wie.
Ja dowiedziałem się z youtube od jednego z youtuberów którego zawsze słucham i oglądam.