Carrionerowe kanapki

in #polish6 years ago

Witam. Chciałbym podzielić się ciekawym pomysłem Carrionerowych kanapek. Jako iż jestem częścią społeczności Carrionera, mam nadzieję, że nie będzie miał mi tego za złe, a wszelkie prawa autorskie należą do niego.
Sprawa wygląda tak - robimy kanapki bez chleba! Rolę chleba robi nam ser, także podgrzewanie raczej w grę nie wchodzi. Korzystamy z sera, oczywiście żółtego, w plasterkach. Chcemy w miarę grube plastry, także krojenie przez nas krajalkami do sera raczej w grę nie wchodzi.

Następnie na plastry sera nakładamy dodatki, jak na kanapki, to jest ogórek, kepucze, sosy, mięsa, zieleninę, warzywka. Ja, ze względu na to, że jestem pijany, dałem ubogo.

I po nałożeniu składników jesteśmy gotowi do konsumpcji!

Smacznego!

Sort:  

to nie moje ja takich nie robię. Musi być plaster jakiegoś mięsa najlepiej z kurczaka/indyka, a ser może być w kostce po prostu kroisz nieco grubsze 2 plastry jako"chleb" i ja tyle sosów nie napierniczam

Hahahhahahahhaha xD mistrz!

Congratulations @sinistar48! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @sinistar48! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!