Mam i ja! KOLCZYKI @VOITAKSOUTACHE - MUST HAVE KAŻDEJ KOBIETY!

in #polish6 years ago (edited)

kolczyki-11.jpg

Chyba wszyscy zdążyliśmy poznać naszą ekspertkę w dziedzinie tworzenia biżuterii Soutache, Kasię @voitaksoutache, która niejednokrotnie zachwycała nas zarówno pięknymi zdjęciami jak i również wyczerpującymi opisami poszczególnych etapów tworzenia jej małych dzieł sztuki...

Osobiście nigdy wcześniej nie słyszałam o metodzie Soutache dopóki nie zobaczyłam jej pięknych realizacji na Steemit'owym blogu - i z miejsca się zakochałam!

Połączenie oryginalności i elegancji w jednym miejscu. Szykowne, stylowe i niezwykle efektowe. Ich niepowtarzalny urok, wielość wzorów i kolorów oraz precyzja wykonania sprawiły, że zapragnęłam je mieć.

W tajemnicy przed Kasią, weszłam na stronę www.voitak.pl na której znalazłam informację, iż wszystkie jej wyroby mogę nabyć tutaj. I tak też zrobiłam.
A tam? Co znalazłam? Mój mały, kobiecy raj na ziemi - magię kształtów i kolorów! Nie skłamię jeśli powiem, że pół dnia spędziłam nad wyborem jednej pary kolczyków. Mniejsze, większe, dekoracyjne, mniej dekoracyjne, stonowane, do kreacji wieczorowych, oficjalnych i stylizacji na co dzień - tam każda kobieta znajdzie coś dla siebie!
W moim przypadku, decyzja padła na piękne i ponadczasowe złoto!
...
Wszelkie formalności dotyczące zakupu przebiegły bardzo szybko i sprawnie. Aby Kasia nie domyśliła się mojej małej konspiracji, celowo podałam inny adres i dane osobowe mojej siostry. Po dwóch dniach przyszła malutka paczuszka z niezwykle wyjątkową zawartością!

kolczyki-9.jpg

kolczyki-10.jpg

Nie mogłam się doczekać pierwszej okazji kiedy będę mogła je założyć więc jak tylko takowa się nadarzyła to od razu o nich pomyślałam i całą stylizację dopasowałam tylko pod nie. Modelka ze mnie żadna ale nie mogłam się oprzeć i musiałam Wam pokazać te małe cudeńka z moim skromnym udziałem.

kolczyki-6.jpg

kolczyki-5.jpg

kolczyki-2.jpg

Prawda, że cudne? Jedno jest pewne, taka biżuteria podbiła moje serce! Jest w niej coś co przyciąga uwagę, a fakt, że jest rękodziełem dodaje jej tego unikatowego charakteru.

Ściskam!

sisters 6 (1).jpg

Pierwsze P.S. Cieszę się, że mogę tu być aby poznawać takie osoby jak Kasia @voitaksoutache i korzystać z ich twórczości! To jest właśnie piękno platformy Steemit!

Drugie P.S. Nie chciałabym aby ktokolwiek pomyślał, że jest to ustawiona i "zorganizowana akcja". Jest to niespodzianka dla Kasi i poniekąd sposób na docenienie jej pracy, przywołanie do nas i zachęcenie do dalszego dzielenia się swoją pasją!

Sort:  

O matulko !! Kochana nie mogę w to uwierzyć 😱 nawet nie wiesz jak bardzo mi miło ❤️😍 w życiu nie domyśliłabym się, ze to Ty ❤️❤️ Dziękuje 😘

I o to mi właśnie chodziło Kasia! Cudownie jest sprawiać niespodzianki! Ja akurat jestem w tym ekspertką :) Piękne kolczyki tworzysz! To czysta przyjemność je nosić ;) Rób Kochana dalej to co robisz!

Jak obejrzałam biżuterię, to uświadomiłam sobie, że chyba wrócę do robienia sutaszu, a raczej do nauczenia się robienia go porządnie :) dzięki Tobie zaczęłam obserwować @voitaksoutache bo warto :)

też robisz taką biżuterię? - super! Cieszę się, że mogłaś poznać Kasi dzieła bo tak jak mówisz - warto!

robiłam, ale bardzo, bardzo dawno temu. Teraz bardziej wyszywam.

Rozumie bardzo dobrze Twoją reakcję jak i innych PAŃ odwiedzających Twój wpis. Mam tak samo jak kupię sobie dobry sprzęt wędkarski. Ważne aby zadowolenie z zakupu cieszyło nas długo, a już dużym plusem jest jak ktoś nam w tym kibicuje.
Wszystko ładnie pasuje, odzienie idealnie się wkomponowało. No właśnie co do czego się wkomponowało? Troszkę nie ogarniam - no cóż, tak to jest z facetami. Pozdrawiam.

Dzięki @shogunma! - chyba właśnie dlatego Panowie są z Marsa a Panie z Wenus - byłoby strasznie nudno gdyby było inaczej :)

Znam tę technikę i znam prace Kasi. 5 lat temu zajmowałam się szyciem biżuterii soutache.
Jest to bardzo czasochłonna praca, ale i satysfakcjonująca , a efekty zadowalają nie tylko twórcę. Wtedy jak zaczynałam przygodę z sutaszem w Grecji nikt tej techniki nie znał i jak widzieli moje prace to w szoku byli że takie cuda ze sznurków można stworzyć..
Ja ze względu na brak czasu musiałam te moje hobby przerwać niestety. Całą biżuterię wyprzedałam i jeszcze długo dostawałam majle z zamówieniami. Zostały mi zapasy sznurków i mam nadzieję że jeszcze kiedyś do nich powrócę....( chyba na emeryturze hehe) ale powrócę. Collage1.jpg

Pięknie! Podziwiam Was Kobitki za pasję i cierpliwość! Mam nadzieję, że jeszcze wrócisz do tworzenia biżuterii bo naprawdę szkoda Twoich zdolności! Pozdrawiam

Idealnie do sukienki... przepięknie razem wyglądacie :)
Na biżuterii sutaszowej mogłabym paść oczy w nieskończoność!

Dziękujemy @wadera! Kobieta kobietę zrozumie 😘

Weszłam na stronę, one były SOLD!
Bardzo podoba mi się biżuteria Vojtka, jest cudna :P
@sisters rozumiem, że zawrotów głowy dostałaś na widok tych cudeniek, chociaż i tak krótko wybierałaś :P

Tak Aniu, przyszły do mnie jakiś tydzień temu. Zawrót głowy to mało powiedziane! Zwariowałam jak je wszystkie zobaczyłam... Żałuję tylko, że nie wiedziałam o nich jak brałam ślub - ale śmieje się, że zawsze można to powtórzyć :) (żarcik oczywiście)

Też stronkę odwiedziłam.
Musze przyznac, ze piekna ta biżuteria!
Kasia @voitaksoutache , masz prawdziwy talent!

Oj zgadzam się w 100%!

świetnie dobrana sukienka do pięknej biżuterii! :)

Dzięki @theadelina! Idealnie się skomponowały ;)

Biżuteria super..... ja nie mogę nosić bo mam uczulenia ....ale wielki szacun dla ciebie za jej tworzenie......życzę ci powodzenia

Powodzenia kochana...... !!!

To prawda Kasia @voitaksoutache piękną tworzy biżuterię! Szkoda, że nie możesz nosić - kto wie może w przyszłości pojawi się jakaś alternatywa 😘

Wow! To prawdziwe dzieło sztuki!!!

oj tak! A muszę się pochwalić, że Kasia @voitaksoutache dodatkowo na Meetup'ie wręczyła mi jeszcze bransoletkę do kompletu! - czego totalnie się nie spodziewałam!!!!! Jestem podwójnie szczęśliwa!

Ja jestem totalnie anty bizuteryjna i nie umiem i nie potrafię nosić kolczyków, ale uwielbiam bransoletki. Koniecznie muszę zajrzeć do niej na stronę tym bardziej że za parę dni będę w Pl. 😘

Congratulations @sisters! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - The results, the winners and the prizes

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Piękna biżuteria i piękna Ty 😘

Dzięki @mys! 😉😉 to efekt pięknej biżuterii!