Nasze wspólne dzieło - zrealizowane w całości za Steemit Dollary! (Polska wersja)

in #polish6 years ago (edited)

Tydzień temu @steemit-polska ogłosiła kolejny wspaniały konkurs z cyklu #tematygodnia. Warunkiem tematu nr 3 było dzieło w całości wykonane przez siebie samego. Dzieło, które ja chciałam Wam pokazać nie jest moim własnym ale naszym wspólnym (moim i mojego męża), dlatego też, nie mogłam niestety wziąć udziału w konkursie. Jednakże, nie darowałabym sobie gdybym Wam nie pokazała naszego dzieła poza konkursem gdyż razem z mężem jesteśmy z niego bardzo dumni... 

***

Jeśli śledzicie mojego skromnego bloga to na pewno zauważyliście, jak bardzo kocham urządzanie wnętrz i dekorowanie mojego domu. 

Kiedy dwa lata temu zalogowałam się na Steemit, w najśmielszych nawet snach nie przypuszczałam, że ta platforma będzie środkiem do spełniania moich marzeń. Jednym z nich było posiadanie dużej przestrzeni z tyłu domu gdzie mogłabym się zrelaksować lub zapraszać rodzinę i przyjaciół na grilla i spędzać z nimi długie letnie a nawet jesienne wieczory. DZIĘKI STEEMIT TO MARZENIE UDAŁO MI SIĘ NARESZCIE SPEŁNIĆ!  

Prawie półtora roku temu, wspólnie z mężem, zdecydowaliśmy o podjęciu wyzwania i wybudowaniu mojej wyśnionej werandy. Do tego posłużyły nam Steemit Dollary, złote ręce mojego męża i powiedzmy sobie... moje dekoracyjne "zdolności". 

NAJPIERW PROJEKT! HAHAHA

A tak na poważnie: to jest to mniej więcej efekt jaki chcieliśmy uzyskać.

Aby lepiej zrozumieć nasze WYZWANIE, oto kilka ujęć sprzed metamorfozy! 

  

A więc plan był taki: zbudować gigantyczną konstrukcję werandy, pomalować ją na biało, zasadzić kwiaty i krzewy dookoła niej, zakupić meble ogrodowe... i wiele więcej. 

Pisząc to wydaje się, że to było niewiele ale wracając wspomnieniami do tamtego września wiem ile pracy, cierpliwości, wysiłku a nawet "cichych dni" między nami nas to kosztowało. W końcu po dwóch, bardzo długich miesiącach nasza weranda była gotowa! 

Juhuuuu! Czy udało nam się uzyskać efekt WOW? To musicie ocenić sami! 

PRZED SZALONĄ METAMORFOZĄ

PO SZALONEJ METAMORFOZIE

Wpadacie na filiżankę małej czarnej? 

___________________________________

A więc? Co myślicie? Przyznaję, że jest jeszcze wiele rzeczy do zrobienia w najbliższym czasie takich jak na przykład dach z poliwęglanu lub deski (nadal nie możemy się zdecydować) ale mam nadzieję, że choć trochę Wam się podoba nasza nowa Weranda :) My jesteśmy w niej zakochani! 

Czy Wy również lubicie dokonywać małych zmian w Waszych domach? Dajcie mi znać w komentarzach!  

Ściskam!

Daria czyli @sisters 

Sort:  

Daria uwielbiam Twoje posty💕❤️ Jesteś tak inspirujaca osoba pełna optymizmu . Cudownie patrzy się na twoje pomysły 😍 weranda wyszła przepięknie 😍

Dziękuję baaaardzo! Jakie miłe słowa! Aż się chce pisać więcej :) Sama lubię też podziwiać ambitne i inspirujące kobiety - a Ty na pewno taką jesteś! Pozdrawiam Cię gorąco!

Również bardzo dziękuję :D Czekam na kolejne pomysły :D Pozdrawiam :*

Wiem ile trzeba włożyć pracy w taki projekt, tym bardziej cieszy jak inni podziwiają twoje osiągnięcie, a najważniejsze to swoje zadowolenie z wykonania, a później delektowanie się tym i przesiadywanie w ciepłe letnie dni. Śniadanko wcześnie rano - na werandę, kawka wiadomo gdzie - na werandę. Mam tak samo u siebie na działce. Większość czasu to na swoim tarasie. Pozdrawiam i życzę dalszego zadowolenia z werandy. Piękna jest. HEJ.

Dzieki @shogunma! Kawa nigdzie nie smakuje tak dobrze jak rano na werandzie! Czekam również na Twój post ze zdjęciami Twojej oazy! Grill który zbudowałeś był imponujący Wiec podejrzewam ze reszta również robi wrażenie 😉

Na pewno nie robi takiego wrażenia jak Twoja weranda.
Szykuję już post z następnego etapu działkowania.
Pozdrawiam.

Wyszło fantastycznie! :D Sąsiedzi na pewno zazdroszczą takiej werandy :D

Daria już nie mogę się doczekać kolejnych postów są świetne ;) pozdrawiam

Ja od kilku miesięcy nie mogę dokończyć remontu sypialni a tu taki projekt :D Jestem pełen podziwu.

Gratuluję, wyszło świetnie, a fakt, że zostało wykonane samodzielnie jeszcze bardziej imponuje i aż samemu chce się coś zrobić. Powodzenia w następnych projektach i dzięki za motywację do działania.

Świetna robota. Przepiękna weranda. I wielkie wyrazy uznania że takie cudo zrobiliście własnymi rękami. Jesteś mistrzynią w urzadzaniu wnetrz. Gratulacje!

Zaciekawiła mnie ta historia :) Weranda wygląda bardzo ładnie. Cieszę się że udało się wam to zrealizować. Ta weranda pewnie będzie takim monumentem Twojej pracy i wkładu na Steemie :) Fajnie - gratuluję :)

Terrific!!! I'm such a huge delight!!! Dasha, very cool!!! Unfortunately, I'm not financially well-off, I just can't afford it. But I hope that someday the situation will be fixed and I will also update my decorations in the house. But I know how to sew paintings and to decorate your house). Free decoration of any home, and fun).

Weranda marzenie. Pod koniec roku będziemy robić sobie nowy (całkiem nowy) balkon. Nie ukrywam ze ten styl trafia w dziesiątkę. Gratuluje wytrwałości i optymizmu. Oby tak dalej.

Dzięki! Trzymam kciuki za nowy balkon i zachęcam do podzielenia się efektami!

Witam.wyszło niesamowicie.

Oglądałem te zdjęcia kilka razy i nie mogę się napatrzeć. :)

Miło strasznie to słyszeć 😉

Świetna robota! Pełen szacunek dla Twego kunsztu dekoratorskiego oraz zdolności Twojego męża.

Chyba wpadniemy w samozachwyt haha - żartuję oczywiście ale zawsze miło jak komuś się podoba :) Cieszymy się, że i również Tobie!

Realizacja i pomysł - BRAWO!
Efekt genialny!

Efekt końcowy W😍W!!! Coś czuję, ze dogadalybysmy sie przy tej kawie, na tej Twojej werandzie, bo style urządzenia i pasja ta sama;) pozdrawiam

Dzięki! Nigdy nie wiadomo, może się kiedyś spotkamy przy kawie :) Cieszę się, że styl Ci się podoba i masz również taki sam! Zachęcam do podzielenia się swoją pasją! Czytelniczkę we mnie będziesz miala zawsze :)

Dokładnie ~ nigdy nic nie wiadomo. Dzięki. Na pewno jeszcze "cos" napiszę. Póki co czekam na wene i trochę czasu

Wow, świetna robota! Efekt fenomenalny!

I teraz w mojej głowie pojawiło się marzenie, że ja za steem dolary za parę lat zbuduję dom :D

Wierzę, że tak będzie i trzymam mocno kciuki! Za parę lat wspomnimy te słowa :)

Dzięki :)

Super, gratuluję :-). Masz... Macie ode mnie upvote, choć to pewnie niewiele od takiego steemitowego słabiaka.
Pozdrawiam słonecznie i zapraszam do siebie
https://steemit.com/polish/@jaman/who-is-he-or-kim-on-jest

Dzięki @jaman za upvote'a! Jest dla mnie ważny tak samo jak wszystkie inne - bo to znaczy, że Ci się podoba :) dzięki za zaproszenie do siebie - byłam i będę obserwowała - jest "niezły cyrk" :) - pozdrawiam!

Dzięki i powodzenia w realizacji kolejnych marzeń :-)

Coś wspaniałego!

Wprosiłabym się na kawę z moimi babeczkami;)

Dzięki @sweetsandbeyond! Kawa i babeczki? Czuj się zaproszona :)

Dzięki! Miło:)

Piękna! Idealna na letnie spotkania z przyjaciółmi, czy na poranną kawę 😊Najważniejsze to spełniać marzenia 😊

Dzięki @xuanito! Rzeczywiście kawka na werandzie smakuje wyśmienicie! Marzenie spełnione - można się zabrać za kolejne!

I to jest super! Marzenia trzeba spełniać 😊

Bezapelacyjnie masz do tego dryg ;) wyszło ze smakiem bez przesytu, aż chce się wprosić na ta małą czarną ;)

Dzięki @matkapolka (super nickname przy okazji)! Hehe weranda jest tak duża, że można nawet SteemFest zorganizować na niej :)

Super

Dzięki 😉

Nie ma za co! :) Podobało mi się.

Pięknie! :)
Ja mam w tym roku plany na patio w ogrodzie koło domu. Trzymaj kciuki ;)

Dzięki Ewa, trzymam kciuki za patio! Pochwal się koniecznie efektami :)

Jak już będzie czym to na pewno się pochwalę :) Dzisiaj około godziny biegaliśmy z miarą po ogrodzie czyli wykonaliśmy pierwszy krok do celu :P

Super! Najtrudniejszy pierwszy krok - później już z górki 😉

Fajnie Wam to wyszło, pełny profesjonalizm

Dzięki :) profesjonalistami nie jesteśmy ale zawsze miło tak usłyszeć :)

Co Ty mówisz, na serio, nawet dobry stolarz nie powstydzi by się takiej konstrukcji.

Zdecydowanie efekt Wow!! Zazdroszczę takiej werandy - duża i piękna. Co do dachu to myśle ze lepiej wybrać coś co będzie przepuszczać choć trochę światła.
Czy lubimy małe zmiany? A to sa małe zmiany? ;)) No to ja czekam na przykład tych dużych:p ...
Ja na razie jestem w trakcie urządzania mieszkania, jak się uda skończyć to może i tym się podzielę, tez u mnie dużo bieli :)

Dziękuję Ania! Co do dachu to też cały czas przekonuje o tym męża ale spór o to już trwa 1,5 roku i końca nie widać :) Koniecznie pokaż efekty urządzania mieszkania - uwielbiam wszelkie metamorfozy! A biel jest ponadczasowa ;)

Jak w bajce

Dziękuję 😉😉😉

Pomysł i wykonanie super :) Sama z przyjemnością spędzałabym czas w takim miejscu

Dzięki @pkocjan. Oby tylko nadchodzące lato było bardziej łaskawe niż poprzednie, bo dachu póki co brak :)

Miejmy nadzieję, że takie właśnie będzie ;)

Doskonała robota, gratulacje pomysłu i oczywiście duże chapeau bas dla męża wykonawcy.

Dziękuję @lesiopm, przekażę ;)

Pięknie..

Dziękujemy, nam również się podoba :)

Elegancko Wam to wyszło ;) powodzonka w dalszych "małych zmianach" ;)

Dzięki! Takich zmian trochę było! A ile jeszcze przed nami :)

Gratuluje. Teraz ni tylko popijac browczyka, grac w jakieś fajne gry i robić grilla:)

Haha! Już sobie wyobraziłam nadchodzące lato 😉😉

Świetnie wygląda, chylę czoła ;)

Przepiękna! Też chcę taką. Bardzo się obrazisz, jeśli częściowo "zerżnę" z Ciebie ten pomysł?

Dzięki! Ba! To będzie dla mnie największe wyróżnienie jeśli mogłam Cię zainspirować :) także zachęcam do korzystania z pomysłu w jakimkolwiek stopniu zechcesz :)

Bosko, dzięki ;)

To są po prostu niesamowite projekty, które muszę powiedzieć. kolory pasują idealnie, aranżacje są również urocze. Dobra robota @sisters

wooow. super robota, na prawdę !! Pieknie to wyglada <3 Pozdrawiam !

Dziękuję! 😉😉

Dasha, where did you disappear to? Without boring you))).

Hi @olesia! I’m back - I’ve been on long 3-weeks vacation! But it’s Nice to hear you missed me! 😘

I already had a nausea). How are you? And I have a holiday! My brother came to visit from Krakow))). Chocolate was brought). I love chocolate polish.🍫

Podoba mi się Twój zmysł estetyczny :) Weranda robi wrażenie! Gratuluję pomysłu, jak i wykonania.

Dzięki @anisso ! Twój zmysł estetyczny również mi się podoba :) super biurko wykonałaś!

Efekt końcowy jest naprawdę przepiękny.

... szkoda że post ma powyżej 7 dni bo zasługiwałby na UP100% bez dwóch zdań :)

Dzięki @michalx2008x - najważniejsze, że Ci się podoba :)