You are viewing a single comment's thread from:

RE: WALENTYNKI LAST MINUTE - szybki ratunek dla zapracowanych Steemian! Gotowy projekt do ściągnięcia

in #polish6 years ago

Dziękuję @voitaksutache! Z dwójką dzieciaczków jest ciężko - wiem coś o tym. Nie wiem czy mogę powiedzieć, że sobie radzę. Nazywam to "codzienną walką o przetrwanie" hehe. Co się uda zrealizować to się uda a czego nie - to trudno. Nauczyłam się sztuki odpuszczania. A jeśli chodzi o kupony to po prostu zrobiłam ich mniej - wykorzystałam tylko te, na które wiedziałam, że starczy mi czasu :) W jakim wieku są Twoje dzieciaczki?

Sort:  

U mnie to tez walka o przetrwanie 😂 zwłaszcza ze młodsza latorośl nie ma zahamowań 😆 tak daje popalić ze mało kto chce z nim zostać , dlatego realizacja takich kuponów byłaby dla mnie abstrakcja 😱 Za to jak podrośnie to na pewno podkradne pomysł z kuponami 😁mam dwóch chłopaków 😁 młodszy ma 1,5 roku a starszy 6 😊