Spełniamy dziecięce marzenia! (NIE)MAŁA ZABAWKA DLA DZIECI... [konkurs #pl-rekodzielo]

in #polish6 years ago (edited)

DSC_0063.jpg

Drewniany domek? - Kto z nas w dzieciństwie o nim nie marzył? A dzieci? - Kto z nas nie chciałby aby były szczęśliwe?

W ostatnim poście, o organizacji rocznych urodzin mojej córki, pisałam Wam o tym, że zamiast prezentów poprosiliśmy naszych Gości o wsparcie nas w budowie drewnianego domku dla dziewczynek... Nie ukrywam, iż to było zarówno ich marzenie jak i nasze :)

Początkowo, prosty domek miał być zakupiony w zwykłym markecie budowlanym jednakże po obejrzeniu wszystkich detali na żywo, w sklepie - zaczęliśmy mieć duże wątpliwości co do jego jakości - a przecież miał posłużyć naszym dzieciom na lata...

I wtedy Pan Mąż stwierdził, że SAM wybuduje taki DOMEK dla naszych córek według własnego projektu...

I tak powstało przepiękne i magiczne miejsce (przepraszam za skromność) dla naszych córek i ich przyjaciół, w które razem z mężem włożyliśmy całe serce...

Ale od początku... najpierw konstrukcja!

kolaż prace steemit 1.jpg

Konstrukcja powstała w jeden dzień! Kiedy już powstała należało przenieść domek w jego docelowe miejsce... Sama z mężem nie dałam rady ale wtedy z pomocą przyszła sąsiedzka odsiecz...

prace 2 steemit.jpg

40404117_448380162341325_4999601589086846976_n.jpg

40542099_2209855009257084_4947455626641932288_n.jpg

Malowanie, szlifowanie, ozdabianie - i oto jest! Wymarzony DOMEK DLA DZIEWCZYNEK

DSC_0949.JPG

DSC_0931.JPG

DSC_0926.JPG

DSC_0934.JPG

DSC_0922.JPG

DSC_0955.JPG

Czas na dekoracje wnętrz - i tutaj wkraczam JA!

DSC_0984.JPG

DSC_0972.JPG

DSC_0983.JPG

DSC_1000.JPG

DSC_0027.JPG

Trochę mnie tu ostatnio mniej ale to właśnie ze względu na ilość rzeczy, które się u mnie działy.... weranda, domek, roczek Basi... Uffff! Na szczęście jesień idzie. Uwielbiam tę porę roku! Mam nadzieję, że w końcu zrealizuję resztę zaległych projektów.

Tymczasem, czekam na Wasze opinie dotyczące naszego domku dla dzieci! A może uda nam się kogoś z Was zainspirować i zachęcić do wykonania takiego domku dla swoich pociech. Naprawdę warto! A radość dziecka i jego wspaniałe wspomnienia - gwarantowane!

P.S. Wybaczcie proszę nam stan naszego trawnika - bierzemy się za niego w październiku - po sezonie kolarskim :)

Ten post zgłaszam do konkursu #pl-rekodzielo pod hasłem ZABAWKA

Jak zawsze ściskam i pozdrawiam,

pomniejszone.jpg

Sort:  

Amazing!!! Podkradam pomysł ale z realizacja, to jeszcze troche czasu upłynie..... ;-)

Nawet jest i kuchnia. Można gotować :D

My też taki mamy, tylko nie budowaliśmy go od podstaw. Nasz jest troszke mniejszy i ma inny kolor- dziewczyny wybierały. Domek mamy już kilka miesięcy a jeszcze im się nie znudził :)
Cudowne jest to jak serwują nam jakieś "jedzonko" przez okienko lub jak zapraszają do środka swoich gości. Bardzo dobry pomysł by zbudować/ kupić taki swojemu dziecku jeśli oczywiście ma się gdzie go postawić. Dzieciaki starają się być bardzo samodzielne wiedząc, że ten domek jest ich <3

Wow, jestem po wrażeniem! Jesteście wspaniałymi rodzicami, a dziewczynki są z pewnością w siódmym niebie 😍

Pełna klasa! Zastanawiam się, czy czasem Twój mąż nie zajmował się takim majsterkowaniem. Widzę, że fachowo podszedł do zadaszenia i kilku innych elementów. Nic tylko pozostało życzyć, aby dzieciaki czerpały radość.

Wspaniały domek! Mama nawet o doniczkach pomyślała ;)
Jestem pewna że Wasze dziewczynki spędzą w nim wiele cudownych chwil.
Buziaki dla Was wszystkich :)

Mieszkałby :)
Rewelacja!

Ale cudo :D Też taki chcę!

Jak fajnie! :) Trochę to moje marzenie z dzieciństwa - mieć taką skryjówkę, gdzie mogłbym się ukryć! teee... w WiFi jest? :)

Witam.jak byłem mały tez chciałem mieć taki.

No to tyle widziałaś dziewczynki, nie będą stamtąd wychodzić. A tego trawnika nie wybaczę ;)

Piekny! Smtez taki chcialam miec. A co do trawnika to... "po sezonie kolarskim" to chyba czas na realizacje wielu planow. :)

Buziaki!

Hej ten domek to jest ociupinkę mniejszy od mojego domku na narzędzia i inne potrzebne rzeczy. PIĘKNYYYYYY!
No i wyrobiłaś się na konkurs. Na pracę wykończeniowe trzeba było chyba się sprężyć.
@pl-rekodzielo zapewne zmotywowało do szybszego zakończenia? I bardzo dobrze. Domeczek jak z bajki. Pozdrawiam.

Super. Szacunek . Naszym marzeniem jest mały drewniany domek na Teneryfie. Wiec jak już go będziemy budować wiem do kogo się zgłosić po pomoc ;)

Świetnie to wyszło, mała za pewne zachwycona.

Kurcze jesteście bardzo kreatywnymi ludźmi, super wyszło. Moja córeczka ma dopiero 6miesięcy ale coś czuje że też mnie to czeka ;) Pozdrawiam

Poziom konkursu #pl-rekodzielo został tak wyśrubowany, że trzeba tag zmienić na pl-arcydzielo. Wspaniała robota i te wszystkie detale, brawo!

Świetny domek tylko pozazdrościć kreatywności!
W latach dzieciństwa budowalismy bazy na łące. Kopalismy dół, a dach robiło się z gałęzi😉

Tak ogólnie to dzieciaki wychodzą czasem z niego czy przesiadują 24 na dobę?

Chętnie bym się do niego wprowadziła 😍 Ahoj przygodo!

Taka zabawka dla dziecka, to normalnie idealny pokój dla studenta, jak dorośnie będzie mogła podnająć kolegom ;)

Pozazdrościć, dużo pracy, ale ile kupionego za to spokoju i frajdy dla dziecka ;)

Wy macie werandę
i Dzieci tez maja werandkę :D

coś pięknego ten domek,
zwłaszcza wieczorem, podświetlony 😍

Jest po prostu świetny! Sama bym chciała się w takim bawić, jakbym była dzieckiem ;D

Dzielo sztuki! Gdybyśmy mieli więcej miejsca na ogrodzie to zdecydowanie poprosiłabym o taki domek dla córeczki! No i oczywiście do tego domku potrzebowałabym jeszcze jednego dziecka;) Mała musi mieć towarzystwo!

Hi beauty!!! How are you? Probably there is no time at all, seldom here. At you school days too begin on September 1?

Piękny! Najlepsze jest to, że niektóre domy w Panamie są dużo gorzej zbudowane niż ten! :)

Jestem pod wrażeniem, gustownie dobrane kolory i te wnętrze, jednym słowem bajka. Wrzosy i światło dodają smaku i pobudzają dzieciecą wyobraznie. Gratuluję! ;)

Domek - marzenie!

Czas na dekoracje wnętrz - i tutaj wkraczam JA!

Cała na biało!
Przepraszam, nie mogłam się powstrzymać :D

Wow, po prostu WOW! Aż mnie zatkało! Ja to bym w nim mogła zamieszkać choćby i dziś chociaż chyba trochę za duża na to jestem ;)

Cudownie dobrane kolory i wrzosy:)

Moje niespełnione marzenie w dzieciństwa.. no prawie, bo ja chciałam mieć domek na drzewie. Skończyło się na tym, że wdrapywałam się a drzewo i na nim siedziałam :)