Ogłoszenia parafialne. Poszukiwany, poszukiwana - tłumacz, korektor, fotograf, współautor.

in #polish6 years ago (edited)


Szukacie korektora, tłumacza, osoby do współtworzenia serii postów?  Chcielibyście nawiązać współpracę z kimś, kto robi świetne fotografie? A może sami macie jakieś cenne umiejętności do zaoferowania? Jeśli tak, dobrze trafiliście. Pod poniższym postem możecie w komentarzach ogłaszać, kogo i czego konkretnie szukacie. 

Zasady są proste. Kiedy wrzucicie swoje ogłoszenie do komentarza, zostanie ono przeklejone do niniejszego posta. Wpis z Waszym ogłoszeniem będzie publikowany na niniejszym profilu w każdą sobotę i tak długo, aż zawiadomicie mnie, że znaleźliście już odpowiednią osobę.

Aby ułatwić Wam nieco zadanie, przygotowałam Wam format zgodnie, z którym możecie przygotowywać zgłoszenia. Wygląda on następująco:


POSZUKIWANY, POSZUKIWANA: korektor/fotograf/współautor/tłumacz na język/tłumacz z języka

ZAKRES WSPÓŁPRACY: współpraca jednorazowa/stała/cykliczna

POSZUKUJĄCY: wasz-nick-na-steemicie

PREFEROWANA FORMA KONTAKTU: komentarz pod postem/mail/steemit chat/disqus/inna forma

COŚ WIĘCEJ O PROJEKCIE: jeśli chcecie, możecie tutaj napisać coś więcej na temat swojego projektu


Równocześnie przypominam Wam, że nadal zbieram linki do dobrych artykułów o Steemicie i blogowaniu, które zostały opublikowane na naszej platformie. Jestem także zainteresowana wszelkiego rodzaju akcjami lub konkurami organizowanymi dla użytkowników Steemitu. Docelowo wszystkie dobre, nowe wpisy o tym charakterze będą reestemowane na SOS-Steemit. Starsze notki, które nie mogą być reestemowane z powodu ograniczeń systemu, zostaną zaś zebrane w formie listy zawierającej linki do artykułów i krótkie streszczenia.

Będę Wam naprawdę ogromnie wdzięczna za pomoc w wyszukiwaniu najlepszych wpisów. Jeśli macie gdzieś zachomikowane linki, podzielcie się nimi ze mną w komentarzach :)

AKTUALNE OGŁOSZENIA:


KOREKTOR SZUKA PRACY

POSZUKIWACZ: @dragonnis

PREFEROWANA FORMA KONTAKTU: Steemit chat

COŚ WIĘCEJ O PROJEKCIE: "Ogłaszam się jako korektor i szukam osób chętnych do współpracy! Można mnie znaleźć na chacie pod takim samym nickiem i porozmawiać. Wszystko jest kwestią dogadania. "



Sort:  

Ja wszystkim znajomym podsyłam pigułę, którą stworzył @jamzed, ale to pewno znasz.

Ha! A widzisz, pamiętałam, że było coś takiego, ale nie mogłam tego znaleźć, bo nie potrafiłam skojarzyć, kto to napisał :) Dziękuję!

Ogłaszam się jako korektor i szukam osób chętnych do współpracy!
Można mnie znaleźć na chacie pod takim samym nickiem i porozmawiać.
Wszystko jest kwestią dogadania.

Nie wiem czy słyszałas, ale mam zamiar powołać tygodnik na naszym tagu i chciałbym 1 z 4 części, konkretnie tą dla nowego usera, poświęcić Wam, (link do artykułu/ blogu) wraz z opisem ewentualnie jakiś nowy post pomocny tym którzy już tu są. Zgadzacie się na to?

Jasne, że tak. Brzmi świetnie :)

Congratulations @sos-steemit! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @sos-steemit! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!