Emocjonalne wpisy znów pod opieką założyciela tagu pl-emocjonalnie

in #polish5 years ago (edited)

love-749677_1280.jpg


Witam Wszystkich serdecznie
z tej strony @michalx2008x


Steem to unikatowa platforma ukazująca szereg ludzkich zachowań niespotykanych w innych zakątkach sieci. W miejscu, gdzie "Pieniądze mają głos" (cytat ze strony głównej steemit.com) może zdarzyć się wszytko... lecz czy wszystkim zależy tylko na pieniądzach? Moim zdaniem NIE! W tym kryptowalutowym szaleństwie jest miejsce na prawdziwe, szczere, nie wymuszone emocje.
Jak pewnie niektórzy z was pamiętają 8 miesięcy temu zaproponowałem nowy tag o nazwie #pl-emocjonalnie (link do postu inicjującego tag: https://busy.org/@michalx2008x/steem-004-jak-otrzymac-up100-od-bialego-misia-nowy-tag ). Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu tag stał się jednym z najbardziej lubianych tagów na platformie (link do postu ze statystykami https://busy.org/@michalx2008x/steem-006-fenomen-tagu-pl-emocjonalnie ). Wtedy w pełni nie zdawałem sobie z tego sprawy, lecz dziś wiem, że wokół tego tagu zgromadziła się wspaniała społeczność.

W ostatnim okresie poświeciłem się innym projektom między innymi rozwojowi steemowej grupy o nazwie @sp-group (w której to właśnie większość członków to dawni oraz aktualni stali bywalcy #pl-emocjonalnie).

Dlatego wiem że dla osób udzielających się na #pl-emocjonalnie zysk z postu to sprawa drugorzędna lub wręcz nieistotna. Mimo wszystko pragnę poformować iż grupa którą założyłem posiada wspólne konto @sp-group a jego moc zawdzięczamy delegacjom członków grupy. Spora część naszej mocy wykorzystujemy na promowanie dobrych treści w polskiej społeczności. Swoją cześć mocy konta którą dysponuję jako kurator @sp-group w 100% przeznaczę na promowanie treści z tagu #pl-emocjonalnie.

Tak więc kochani steemowicze serdecznie zapraszam was do udzielania się na #pl-emocjonalnie

baner 800x60 .png

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD


horse-2573655_640.png

@michalx2008x
PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
EN:"Be the change you want to see in the world"
divider-36856_1280.png

Sort:  

Człowiek wiele czasu wspierał i zajmował się pl-emocjonalnie teraz zamierza go bezinteresownie wspierać mimo iż opiekunem została osoba, która pluje na jego dokonania. Dostaje za to flagę? Ludzie wy chcecie silnego polish? Chyba nie tędy droga.

Oczywiście, że nie tędy, zgadzam się.
Rywalizacją i robieniem sobie na złość się nic nie osiągnie :)

Michał nie dostał flagi za chęć wspierania tagu.
Był kuratorem, miał możliwość podbijania głosem MK, świetnie się z tego wywiązywał, ale olał. Tag zaczął podupadać, bo skoro nie był wynagradzany tak jak inne... Nic w tym odkrywczego.
Przejęłam to i to ja zaczęłam podbijać głosem i Mk i dodatkowo Noisiego plus jeszcze Plantera. Co w tym złego?

Powtórzę. Nikt nikomu tagu nie zabrał, bo tagu nie da się mieć. Tag tworzą ludzie :)

To za co dostał? Za dodanie tagu sp-group? A może to wina "pośredniej" kosy z @fervi? Który oczywiście działa na chwałę polish marnując w głupi sposób SP od delegata. D z i e c i n a da.

To nie On ( w moim mniemaniu, choć mogę się mylić) olał pl-emocjonalnie. Jak miał wspierać ludzi skoro bot MK nie podbija tagu? To właśnie głupie wojenki tagowe, które wywołał @fervi zniszczyły pl-emocjonalnie.

Cieszę się , że ktoś się tym teraz zajmie. Życzę powodzenia mimo iż ja jako członek grupy nie mam szans na wsparcie od np MK, tak samo jak 50 innych autorów.

I nie mam pojęcia dlaczego powtarzasz że nikt mu tagu nie zabrał, ja przecież tego nigdzie nie napisałem.

To nie On ( w moim mniemaniu, choć mogę się mylić) olał pl-emocjonalnie.

Opierając się na danych, a nie na przypuszczeniach to olał.

Jak miał wspierać ludzi skoro bot MK nie podbija tagu?

Tak samo jak to robią inne osoby, których MK nie podbija / z którymi nie współpracuje. Dlaczego wszystko ma być uzależnione od jednej osoby? To platforma zdecentralizowana.

To właśnie głupie wojenki tagowe, które wywołał fervi zniszczyły pl-emocjonalnie.

Wiesz od czego się to wszystko zaczęło? Od tego, że na czacie sp-group NIEKTÓRE osoby zaczęły jechać za plecami po różnych użytkownikach ze szczególnym naciskiem na ferviego i to bez wyraźnego powodu. Jak byś się czuł w takiej sytuacji?

Flagi oczywiście nie popieram. Mogę sobie napisać, że będę się opiekował tagiem #pl-kuchnia czy #pl-ksiazki i nikomu nic do tego. Mogę też opiekować się jakimiś tagami i tego nie ogłaszać. Każdy tu jest kuratorem, każdy się w mniejszym lub w większym stopniu opiekuje określonymi tagami.


Skupiajmy się na danych / argumentach, a nie na błędnych informacjach / domysłach, serio.

"Wiesz od czego się to wszystko zaczęło? Od tego, że na czacie sp-group NIEKTÓRE osoby zaczęły jechać za plecami po różnych użytkownikach ze szczególnym naciskiem na ferviego i to bez wyraźnego powodu."

99% tego "jechania" to były żarty, które jakiś [beeeep...] wyrwał z kontekstu i zrobił z takiej pierdoły aferę. Pomijam, że to były prywatne rozmowy na zamknietym czacie i ich publikowanie jest czymś to zwykło się określać mianem dosyć nieparlamentarnym więc go tutaj nie przytoczę.

"Jak byś się czuł w takiej sytuacji?" - zapewne niekomfortowo. I z takiej sytuacji jest proste wyjście - można się zastanowić czy aby napewno powody takich czy innych komentarzy są całkowicie niezasadne i postarać się z tego wyciągnąc wnioski i zmienić swoje zachowanie, albo też zachowania nie zmieniać i po prostu trzymać się towarzystwa, które akceptuje daną osobę i jej styl bycia, a nie próbować na siłę wciskać się tam, gdzie Cię nikt nie zapraszał.

Nie zastanawia Cię dlaczego np. po Tobie jakoś nikt nie "jeździ"? Bo po prostu się normalnie zachowujesz i publikujesz ciekawe treści, nie wymądrzasz się podkreślając za każdym razem ile to żeś rozumów nie zjadł, czego to Ty nie robisz dla dobra ogólnego i nie zajmujesz się szczuciem jednych przeciwko drugim oraz szpiegowaniem wyimaginowanych wrogów według najlepszych esbeckich wzorców, podkreślając za każdym razem, że to wyłącznie dla dobra społeczności, a nie z powodu urażonego i rozdętego do nieprzytomych rozmiarów ego.

Może dla ciebie to były żarty, a dla kogoś innego nie. Wiem, że przynajmniej 3 osoby były mocno zniesmaczone tym co było pisano o nich za plecami, a autorzy nie mieli jaj żeby to komuś powiedzieć wprost. Może przy okazji by się okazało, że jakiś zarzut jest nieprawdziwy? (to ja jestem twórcą sławetnego screena pentagramu, nie fervi). A kolejnego nie można zweryfikować? I potem takie przekłamania, półprawdy są powtarzane, a inni nieświadomi użytkownicy (którzy zaglądają od czasu do czasu) przyjmują je za pewnik. Dziwi mnie, że nikt nie poddał w wątpliwość zarzutów, tylko od razu wszyscy uwierzyli na słowo albo siedzieli cicho.

Co do kreta, to ja też tego nie popieram. Ale zastanówmy się - skoro komuś z osób należących do sp-group się nie podobało to co się dzieje, to może faktycznie było coś na rzeczy? To tak wyprzedzając cytat:

I z takiej sytuacji jest proste wyjście - można się zastanowić czy aby na pewno powody takich czy innych komentarzy są całkowicie niezasadne i postarać się z tego wyciągnąć wnioski i zmienić swoje zachowanie, albo też zachowania nie zmieniać i po prostu trzymać się towarzystwa,

Ja nie rozumiem dlaczego skoro komuś gdzieś było źle i postanowił trzymać się w towarzystwie w którym mu dobrze i tak musiał najeżdżać na te osoby z którymi mu było źle.

Nie zastanawia Cię dlaczego np. po Tobie jakoś nikt nie "jeździ"

Ja się obiekcji w moim kierunku nie boję. Konstruktywną krytykę cenie i wielokrotnie ją słyszałem. Ale warto, żeby opierała się ona na prawdzie, a nie przekłamaniach.

Powiem tylko tyle - być może z racji wieku i doświadczeń z ustroju słusznie minionego dla mnie szpiegowanie/donoszenie na kogoś jest przejawem wyjątkowego draństwa. A to, że ktoś tam coś tam o kimś powiedział to są zwykłe pierdoły. Ot mamy wyraźnie inny system wartości - to nie zarzut, to po prostu stwierdzenie faktu.

Jak się coś komuś nie podobało to mógł to nam sam otwarcie powiedzieć - sami między sobą wiele razy się w różnych sprawach spieraliśmy i nikt do nikogo z tego powodu żadnego żalu czy pretensji nie miał i nie ma, nikt nikomu nie groził dodaniem do żadnych czarnych list, czy też utrata głosów, nikt do nikogo nie wysyłał prywatnych wiadomości z "dobrymi radami", a ów sławetny kret okazał się być zwykłą donosicielską mendą i co jest bardzo prawdopodobne po prostu został celowo nasłany na przeszpiegi.

Zatem robienie z takiego indywiduum "zatroskanego o ogólnospołeczne dobro obywatela" jest zwykłym nadużyciem. Typowym z resztą dla czasów słusznie minionych - kiedyś miałem okazję pogrzebać w jednym z archiwów i trafiłem tam na plik anonimowych donosów - zdecydowana większość była pisana według takiego właśnie wzorca i podpisana "Zatroskany Obywatel"😝

Ktoś zainwestował dużo energii żeby udowodnić, że jego będzie na wierzchu, ale taki z niego Machiavelli jak z koziej dupy puzon, więc wyszedł z tego żałosny cyrk 🤣


Loading...

Mógł podbijać osobom, którzy nie są w sp-group albo nie wymagać od własnej grupy, żeby tego tagu używała. Tym samym, gdzie twierdzenie, że treść, a nie tagi są najważniejsze.
Tak więc nie miał czasu, a teraz już chce, a z jakich powodów, to nie interesuje ludzi z pl-emocjonalne.

"To właśnie głupie wojenki tagowe, które wywołał fervi zniszczyły pl-emocjonalnie."

Przecież to nieprawda... Tag #pl-emocjonalnie nie został zniszczony przez fervi -ego tylko porzucony przez Michała, który był jego pomysłodawcą.

Trzymajmy się faktów a oszczędzi to Wszystkim nieporozumień w zrozumieniu genezy obecnej sytuacji.

Michał chce ponownie wspierać tag - wspaniała wiadomość! Może współpracować z obecnym opiekunem tagu, który zajął się nim po tym jak Michał go porzucił na rzecz innych projektów. Powodzenia życzę. :)

Nie ważne kto zaczął (w sumie nie wiem, bo tu nie nocuję), ale skończcie te bezsensowne wojenki, bo to nie wychodzi na dobre polskiej społeczności.

Nie widzicie, że polska część społeczności zaczyna się zachowywać jak nasi politycy? Głupie wojenki pomiędzy PiS i PO, partiami które mają solidarnościowe korzenie? W imię czego? Paru guzik wartych tokenów, których cena cały czas spada? Zamiast zacząć współpracować to się żremy między sobą. Otto Von Bismarck ponad 100 lat temu wypowiedział bardzo fajne zdanie o Polakach i to nadal jest aktualne.

Nie wiem czym Michał podpadł tworząc sp-group. Nie siedzę na kanale grupy na Discordzie 24h na dobę i nie czytam wszystkiego, bo nie mam na to czasu. Zostałem zaproszony do tej grupy, bo miała wspierać dobre treści, nie miała się wdawać w żadne wojny, a jak są traktowani członkowie tej grupy? Jak trędowaci, gorzej niż "podludzi". Niestety komuś się to nie spodobało, to musiał to zniszczyć. Nie znam kulis tego wszystkiego, bo też mam swoje życie prywatne, swoje problemy i nie siedzę tutaj 24 godziny na dobę.

To tyle z mojej strony. Jeśli ktoś chce porozmawiać, ale merytorycznie, to zapraszam. Chamskie odpowiedzi będę flagował.

a jak są traktowani członkowie tej grupy? Jak trędowaci, gorzej niż "podludzi".

jakiś przykład? Czy masz na myśli to, że mk robi co chce ze swoim głosem?

Zostałem zaproszony do tej grupy, bo miała wspierać dobre treści, nie miała się wdawać w żadne wojny

a jednak co chwilę widzę próbę wbijania szpili przez pewne osoby z tej grupy (oczywiście tylko niektóre, ale mocno krzyczą)

warto byście rozejrzeli się po swojej grupie i porozmawiali ze sobą, bo też nie pomagacie w obecne sytuacji

ja ostatnio dowiedziałem się, ze jestem zły bo zgłosiłem swoje uwagi co do propozycji nowego tagowania gier, które wyszło od paru członków sp

nie spodobało mi się, wyraziłem to w komentarzu, a okazuje się że zostałem sprowadzony do poziomu gnoja co zawsze się o wszystko czepia

naprawdę, inne zdanie traktujemy jak wrogość?

Dla użytkowników tagu pl-emocjonalne tylko lepiej. Szkoda dla innych, ale jak to wszyscy pisali pod postem MK niech każdy robi ze swoim SP co chce.
@fervi Falaga z konta noisy za dublowanie wsparcia? Tagi nie mają właścicieli. Może i to jest decyzja polityczna, ale to niech oceniają użytkownicy.

Mam wrażenie, że zaczynasz robić sobie żarty z ludzi. Najpierw pięknie olałeś tag i tak jak piszesz zająłeś się grupą. Wielu zawiodłeś, a teraz jak @nieidealna.mama jest kuratorem to nagle przypomniało Ci się, że go założyłeś.

Według mnie jesteś tylko założycielem tagu, nic poza tym.

Pomysłodawcą, nie założycielem. Ten tag stworzyli i nadal tworzą ludzie, nie on :)

Tagu nie da się zagarnać. Stał odłogiem, to nie znaczy, że można go wziąć i teraz jest czyjś.

@michalx2008x Szkoda, że nie podziekowaleś @nieidealna.mama za dotychczasowe wsparcie i nie napisałeś o chęci współdziałania.

Fajnie jakbyście wspolpracowali, a nie jechali na zasadzie, kto da więcej poszczególnemu użytkownikowi. Tylko ten drugi dał temu nie zauważone mu, a też fajnemu. Tylko będzie polityka na pełnej fazie...

Tak, stał odłogiem. A kto uważa, że tag jest czyjś?

Już napisałam, tag tworzą ludzie. Nie jest ani mój, ani Michała.. Jest całej społeczności.
Żenada, że takie rzeczy trzeba tłumaczyć.
Nikt mi nie musi dziękować 😅

Fajnie, że Michał wspiera. Szkoda tylko, że akurat wczoraj na to wpadł. Lepiej późno niż wcale..

Dla mnie ok, im większe wsparcie tego tagu tym lepiej dla piszących.

Mam jedynie nadzieję, że Michał podejdzie do tego poważnie i nie znudzi mu się to za tydzień czy dwa.

I proszę Cię, nie oznacza mnie już tutaj, bo neo chce mi się już brać udziału w tej dyskusji.
Napisałam wszystko co miałam napisać :)

Warto sprawdzić do kogo odnosi się komentarz.
Przepraszam, że użyłem @ pisząc o Tobie do Michała, myślalę, że to w dobrym tonie jest to robić, ale ktoś lewą nogą wstał. To do poniższego, odpowiedzi na swój własny komentarz, użyj następnym razem funkcji edytuj.

Pl-kobieta? 😅 Zmieniasz płeć? 😁

Congratulations @sp-group! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 500 upvotes. Your next target is to reach 1000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Meet the Steemians Contest - The results, the winners and the prizes
Meet the Steemians Contest - Special attendees revealed
Meet the Steemians Contest - Intermediate results

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @sp-group!
Your post was mentioned in the Steemit Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Comments - Ranked 1 with 27 comments

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on Steemit, consider to vote for my witness!

Cofnąłem flagę. Jeżeli ten post jest trolingowy, ja tego nie dostrzegam.


Flaga wystawiona wcześniej z mojego konta została wystawiona decyzją ferviego, za pomocą protokołu Wise, w tym przypadku postanowiłem jednak flagę cofnąć.