Gry dzieciństwa #4 Spyro The Dragon

in #polish6 years ago (edited)

Gra Spyro The Dragon była moją pierwszą grą , w jaką grałem na konsoli Playstation. Nie posiadałem w tamtym czasie własnej konsoli, a w Spyro zagrałem u kuzyna, grałem w sumie może kilka godzin i bardzo polubiłem tą grę. Niestety do tej pory nie przeszedłem całej pierwszej części Spyro :(

Jako dziecko zawsze lubiłem tematykę smoków, często oglądałem filmy, kreskówki albo czytałem książki o tej tematyce.
Młody Spyro jako mały smoczek ratując inne smoki pokazał, że nawet ktoś niepozorny może dokonać wielkich czynów. Grając Spyro uwielbiałem szarżować z rogami na wrogów, choć na niektórych przeciwnikach nie robiło to żadnego wrażenia.

Spyro The Dragon to pierwsza cześć z trylogii gier o tym fioletowym, małym smoku, jest to gra platformowa 3D stworzona na PS 1 przez studio Insomniac Games. Spyro jako, że jest jeszcze dzieckiem, nie posiada wszystkich mocy z jakimi są kojarzone smoki, jednak na swych niewielkich skrzydłach potrafi szybować, potrafi także ziać ogniem oraz niczym byk może szarżować z rogami na swych wrogów. Dla Spyro'a towarzyszy jego przyjaciel, latająca ważka o imieniu Sparx, który jest także wskaźnikiem zdrowia Spyro'a. Poziom życia jest określany poprzez kolor Sparx'a, kiedy jest żółty Spyro jest w pełni zdrowia, potem jest niebieski i zielony, jeśli zniknie została nam ostatnia szansa.

Teraz trochę o fabule. Wydarzenia z gry dzieją się w świecie jakby wyciągniemy z jakieś baśni lub legendy. Podczas pewnego wywiadu grupa smoków wyśmiewa zielonego stwora o imieniu Gnasty Gnorc. Wściekły Gnasty postanawia ukarać za to wszystkie smoki, zamykając ich w kryształach za pomocą podłego zaklęcia. Jedynie młody Spyro zdołał umknąć mocy zaklęcia, teraz wraz ze swoim przyjacielem ważką Sparx'em są jedyną nadzieją dla pozostałych smoków. Spyro i Sparx na swej drodze napotykają wielu popleczników Gnasty'iego oraz chronią jaja smoków przed porwaniem.

Polecam każdemu zagrać w grę o małym, fioletowym smoku ;)

https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi3iID-uPvbAhXBbVAKHZhoB3gQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Ftechraptor.net%2Fcontent%2Fspyro-dragon-game-series-wed-like-see-resurrected&psig=AOvVaw1oopDOMJ5oQvHgRrfxdFnx&ust=1530449564264274

https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiZtsL08PvbAhVG16QKHXbfBrkQjRx6BAgBEAU&url=http%3A%2F%2Fwww.gramunion.com%2Ftagged%2Fsparx%2520the%2520dragonfly&psig=AOvVaw0VQuu8jGf6iM08cDaLG2Ay&ust=1530465013853514

https://pl.pinterest.com/Spartandragon12/spyro/