Kreskówki dzieciństwa #4 Samurai Jack

in #polish6 years ago (edited)

Kreskówkę Samurai Jack zawsze oglądałem z ciekawością i fascynacją, nie mogłem się doczekać powrotu Jack'a do przeszłości oraz zniszczenia Aku. Kiedy byłem mały podziwiałem Jack'a za to, że zawsze trzyma się swoich zasad oraz za to że potrafił przełożyć dobro obcej osoby nad swoje własne.

Gdziekolwiek pojawił się Jack to zyskiwał nowych przyjaciół, pamiętam odcinek, w którym Jack spotyka na swojej drodze Szkota, od razu wiedziałem, że się zaprzyjaźnią oraz, że mają podobne charaktery. Gdy byłem mały czasem potrafiłem się przestraszyć samego Aku jak i jego umiejętności, ale zawsze bardzo go nie lubiłem. Jako dzieckiem byłem pod wielkim wrażeniem umiejętności walki Samuraja Jack'a

Samuraj Jack to serial animowany twórczości genialnego animatora Genndy'ego Tartakovsky'ego. Serial był emitowany w latach 2001-2004 na antenie stacji telewizyjnej Cartoon Network, w 2017 kreskówka doczekała się kontynuacji.

Teraz trochę o fabule. Serial Samuraj Jack opowiada historię o samuraju zwanym, a jakże inaczej niż Jack. Tytułowy bohater pochodzi z kraju, którym zawładnęła zła siła, potężny, zmiennokształtny demon o imieniu Aku, który boi się tylko miecza, którym włada Jack. Kiedy Aku zaatakował, Jack był jeszcze dzieckiem, do walki z demonem stanął ojciec Jack'a, któremu już wcześniej udało się uwięzić Aku, lecz tym razem zła siła okazała się zbyt potężna. Dzięki odwadze swojej matki ,Jack'owie udało się przeżyć, kiedy znalazł się on poza zasięgiem Aku, rozpoczął wieloletni trening, który miał go przygotować do ostatecznej walki z demonem. Jack szkolił się u mistrzów różnych dziedzin w wielu krajach, po latach był już gotowy aby zmierzyć się z Aku, rozpoczęła się wielka bitwa między dobrem, a złem. Kiedy Jack miał zadać ostateczny cios, Aku wysłał go do przeszłości, w której to Aku stworzył swoje imperium zła; teraz Jack szuka powrotnej drogi do przeszłości aby raz na zawsze zniszczyć zło, zanim zawładnie światem.

Jeżeli ktoś nie widział przygód Jack'a serdecznie polecam to nadrobić, zwłaszcza że serial doczekał się świetnej kontynuacji ;)

https://www.deviantart.com/crimsondespot/art/Samurai-Jack-Wallpaper-118402271

http://superfun.blog.palmbeachpost.com/2015/12/02/cartoon-network-to-revive-samurai-jack-in-2016/

https://imgur.com/gallery/Bf3avhM

https://www.pinterest.co.uk/pin/758926974676722032/

Sort:  

Nie widziałem tego serialu, ale pamiętam, że ktoś mi go już polecał. Więc rzeczywiście coś w nim musi być.

A to szkoda, bo naprawdę warto :D A ten nowy sezon to jedna z najlepszy kontynuacji starych kreskówek ostatnich lat ;)