Kreskówki dzieciństwa #5 Ach, ten Andy!

in #polish6 years ago (edited)

Temat na ten wpis podsunął @dempish .

@dempish w ten sposób opisuje jedną ze swoich bardziej lubianych kreskówek z dzieciństwa: ,, Pierwszym takim elementem, który na mnie działał jako dzieciaka to był zajebisty wstęp, intro bardzo mi się podobało, kiedyś to znałem na pamięć." , ,,Całkiem dobrze bawiłem się oglądając jak Andy wycina numery swojej siostrze."


http://www.fanpop.com/clubs/whats-with-andy/images/39876998/title/whats-with-andy-fanart

Jako dziecko także lubiłem oglądać Ach, ten Andy!, zawsze byłem ciekawy co Andy tym razem wymyśli. Pamiętam, że czołówka bardzo wpadała w ucho, choć zmieniali ją w każdym sezonie, najbardziej lubiłem tą z pierwszego i trzeciego sezonu. Bardzo nie lubiłem Jen, siostry Andy'ego która była stereotypową wredną starszą siostrą, głos w polskiej wersji językowej bardzo do niej pasował, zdarzało się, że Jen demaskowała plany swojego brata i przerywała dowcipy oraz donosiła na niego ich rodzicom.


https://hgagnondistribution.com/fr/titles/animation/whats-andy

Andy uważał się za mistrza żartów i księcia hec i trzeba mu to przyznać, że miał rację, choć często ponosił konsekwencje swoich żartów. Zawsze dobrze się bawiłem oglądając Andy'ego, nawet teraz Andy potrafi wywołać uśmiech pod nosem.
Andy oprócz kawałów zrobił także kilka dobrych rzeczy na przykład chciał uratować świnię przed utonięciem w basenie, choć świnia okazała się doskonałym pływakiem oraz wyciął doskonały numer swojemu sąsiadowi, który ukradł ukochanego elfa jemu ojcu. To co odróżnia Andy'ego od innych ludzi to jest to, że Andy jest cyniczny, przebiegły, inteligenty i potrafi poświęcić bardzo wiele dla zrobienia dobrego kawału.


https://zippy.gfycat.com/MediocreAgitatedClingfish.webm

Ach, ten Andy! to francusko-niemiecki serial animowany zrealizowany w współpracy wraz z kanadyjskim studiem Cinegroupe. W Polsce kreskówka była emitowana na antenie Fox Kids/Jetix w latach 2003-2009, a od 2009 do 2012 na kanale Disney XD.

Teraz trochę o fabule. Akcja serialu toczy się w East Gackle w Kanadzie, tytułowy bohater czyli Andy Larkin jest mistrzem żartów, który wybrał za cel robienie dowcipów innym mieszkańcom miasteczka, zwykle w wykonaniu jego planów pomagają mu jego najlepszy przyjaciel Danny oraz dostawca pizzy Mush .Fabuła w każdym odcinku jest lekka oraz prawie w ogóle nie jest ze sobą powiązana, w każdym odcinku Andy wymyśla jeden bądź kilka żartów dla różnych osób. Andy'emu i Danny'emu zwykle w wykonaniu dowcipu próbują przeszkodzić siostra Andy'ego, dyrektor De Rosa lub dwaj miejscowi policjanci.


https://www.cinemagia.ro/filme/whats-with-andy-490284/imagini/300369/

Kilka słów o niektórych bohaterach serialu:

  • Andrew „Andy” Larkin - to tyłowy bohater, zawsze stara się wkręcić kogo się da, do kawału potrafi wykorzystać każdą informacje o swojej ,,ofierze", wymyślanie i realizacja kawałów przychodzi mu z wielką łatwością, kocha się z wzajemnością w Lori,

  • Jennifer „Jen” Larkin - starsza siostra Andy'ego, jest typową wredną starszą siostrą, dowcipy swojego brata uważa za dziecinne i mało zabawne, Jen jest jednym z głównych celów Andy'ego, jest kapitanem drużyny czirliderek. Przyjaźni się z Teri, podkochuje się w Craigu, nie przepada za przyjaciółmi i ukochaną Andy'ego,

  • Daniel „Danny” Thadeus Pickett - Danny jest najlepszym przyjacielem oraz wspólnikiem Andy'ego, jest dość niski i nosi charakterystyczne okulary, Danny często myśli racjonalnie oraz wykazuje się zdrowym rozsądkiem, Andy zawsze może na niego liczyć,

  • Victor „Mush” Mushkovitz - jest dostawcą pizzy prawdopodobnie przez to, że rzucił szkołę, kumpel Andy'ego i Danny'ego, który często pomaga im w dowcipach, jest lojalny, zawsze nosi okulary przeciw słoneczne oraz dredy, często udziela Andy'emu rad w sposób nawiązujący do robienia pizzy,

Źródło do opisów bohaterów: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ach,_ten_Andy!


https://www.cinemagia.ro/filme/whats-with-andy-490284/imagini/244512/#gallery

Polecam każdemu przypomnieć sobie tą kreskówkę, świetnie nadaje się na poprawę humoru ;)

Sort:  

Pierwszy prankster naszego dzieciństwa :)

Niektórzy powinni się od niego uczyć ;)

Troszkę mi schlebiasz cytując moje słowa w swoich postach, ale zrobiło mi się bardzo miło za co bardzo dziękuję! Kontynuuj swoją twórczość, bo robisz świetną robotę. Oby tak dalej! Pozdrawiam! Standardowo leci Upvote!

Wiesz skoro podsunąłeś temat to pomyślałem że fajnie było dodać twoje przemyślenia na temat tej kreskówki :D Dzięki (: Na będę robił to dalej bo bardzo to lubię, również pozdrawiam (:

Serialu nie znam, ale Twój post bardzo mi się spodobał. Aż zaczynam żałować, że jak byłem jeszcze dzieciakiem to go nie poznałem.

Dzięki, zawsze jest czas by to nadrobić ;)