Lego - Das mache ich gern: mój pierwszy konkurs filmowy

in #polish2 years ago

Mój pierwszy konkurs filmowy

Lego - das mache ich gern.jpg

Kiedy byłem w gimnazjum dostałem propozycję wzięcia udziału w konkursie z niemieckiego. Dalej byłem wielbicielem animacji poklatkowej, więc w taki sposób postanowiłem podejść do tematu. Koniec końców nie zająłem żadnego miejsca, ale co dziwne ten film jest najczęściej wyświetlany na moim kanale youtubeowym. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego, podejrzewam że wstrzelił się w jakiś trend i tak już zostało.

To była krótka, prosta robota. Scenariusz wziąłem z przetłumaczonej piosenki, zdjęcia zrobiłem w jeden dzień, podłożyłem muzykę i nie musiałem tego udźwiękawiać w żaden sposób. Z perspektywy czasu animacja źle wyszła, i dzisiaj bym ją zrobił lepiej, płynniej. Oprócz tego ustawiłbym lepsze otoczenie i może nawet światełka. Jest jednak powód dla którego już nie zajmuję się animacją, i podam go w kolejnych postach.

Filmy które opisuję można zobaczyć pod kanałem yt pod adresem:
https://www.youtube.com/user/stanbujify
Założyłem też kanał na CDA, na wszelki wypadek:
https://www.cda.pl/stanbuj