Propozycja oznaczania postów które są kalkami ze strony na W.

in #polish7 years ago (edited)

Jestem tu od nie dawna, ale widzę, że coraz częściej pojawiają się kalki postów z wykopu.
Mam pomysł, aby pod tagiem polish jakoś dodatkowo oznaczać posty, które pojawiły się wcześniej na wykopie.
Przynajmniej do czasu gdy Steemit zaora :) portalik ze śmiesznymi obrazkami.
Myślę, że wszyscy będą zadowoleni.
Niesety obecnie czytając tutaj mam dziwaczne permanentne uczucie Déjà vu :)
Proszę napiszcie co o tym myślicie. Czekam na jakieś propozycje jak by to mogło wyglądać szczególnie od osób które są tutaj długo. Może [W] ?
Pozdrawiam, miłego Steemowania :)

Sort:  

Ale to są kalki na zasadzie, że autor tekstu wkleił tutaj drugi raz, czy kalki jako "kradzieże"? Można jakieś przykłady?

Ja myślałem, że chodzi ci o jakieś teksty, a nie wrzucenie filmiku, który równie dobrze można znaleźć na YouTube. Ja osobiście nie wchodzę na Wykop i nie interesuje mnie, czy coś tam się pojawiło, dopóki nie jest to kradzieżą.

Moze lepiej po prostu nie przenosic artykulow z jednej strony na druga, co sadzisz?

Są osoby, które nie siedzą na W. i warto, aby też zobaczyły ciekawy kontent jak mamy się tu rozwijać. Myślę, że jakaś forma oznaczania załatwi sprawę, przynajmniej na razie dopóki ludzi szukających ciekawych rzeczy tutaj nie przybędzie, a wtedy W. będzie kopiowało stąd :), czego wszystkim życzę. :)

Czyli mam sprawdzać na wykopie czy coś się pojawiło? To jest w top na youtube stąd to mam.

PS. Jeśli chcesz to mów mi o takich raczej to będę dodawał tag. Ja raczej ostatnio nie bywam na wykopie.

@lukmarcus chyba cięzko, mówić o filmiku z YT jako o kradzieży.

No raczej. Ja na wykop nie zaglądam, nie będę. Zamiast sie rozbijać o to skad to jest, pilnujmy zeby nie bylo powielania na Steemit. Budujmy tu naszą spoleczność a wykop sam do Nas przyjdzie.

Hej a co będzie w przypadku gdy https://strimi.info/pl/ oficjalnie wystartuje? Czy polska grupa przenosi się wtedy tam, bo będzie to całkowicie oddzielny twór, taki wykop-killer, czy tutaj zostajemy? Równie dobrze można mieć 2 konta ale zastanawiam się, jak to będzie działało...

W domyśle miałem teksty, a nie wstawione filmiki.

Congratulations @steemer888! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!