You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eksperyment inwestycyjny Mustang HODLer ;-) - Wpis 1

in #polish6 years ago

Traktuję to jako zabawę i wyzwanie
To jest najważniejsze...Skup się tylko i wyłącznie na sobie, portfelu i najważniejszych mediach.

Zastanawia mnie czy portfel długo terminowo czy będziesz żonglował. Wybór Masz ciekawy i dobry. Na ZEC trochę więcej uwagi zwracaj bo JP Morgan jest inwestorem a jaki to typ wiadomo.

Ja na podział przejdę przy 1BTC . Tym razem w kilka Finansowych rzeczy wejdę i czeka mnie masa pracy. Więc powodzenia :)

Sort:  

Dzięki. Jeżeli chodzi o krypto w które zamierzam stopniowo wchodzić to są to:

  1. BTC
  2. DASH
  3. LITECOIN
  4. IOTA
  5. ETH
  6. NEO
  7. EOS
  8. QTUM
  9. ZEC
  10. OMG
  11. STEEM
  12. REP
  13. SIACOIN
  14. GOLEM
  15. STORJ

Wchodzić zamierzam stopniowo, większość jest po sporych wzrostach i wykresy proszą się jeszcze o solidne korekty, dlatego też dzielę na partie i zamierzam uśredniać zakupy.

Nie jest to mój główny portfel inwestycyjny, tylko raczej eksperyment. Jeżeli chodzi o strategię to w opisałem ją w poprzednim wpisie, który jest podlinkowany powyżej. Strategia polega głównie na uśrednianiu zakupów, oraz tworzeniu kapitału reinwestycyjnego upłynniając części przy dużych zrostach.