You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3 noce bez telefonu - jak się wyspać

in #polish6 years ago

Oj ze spaniem to ja mam problem...Nie ustanie muszę się przestawiać w zależności czy mam czas wolny czy nie. Ja uwielbiam nocną ciszę gdzie mogę się skupić na danych czynnościach. Telefon nie ma szans mnie budzić i często bywa tak że wyłączam budzik i idę dalej spać...Nie nawiedzę jak mnie coś lub ktoś budzi....W tedy jestem jak wilk:)

Sort:  

hmm to chyba jakoś tak mężczyźni już mają, że nie lubią jak im się przeszkadza w czasie snu ;) dobrze, że masz tzw. mocny sen

O tak chyba granat by mnie zwalił z snu...

To było kiedyś, teraz mam trochę więcej lat i bardziej ja decyduję o tym co robię i dlaczego

Wiele rzeczy które przedstawiłaś to tak jak bym widział siebie i czytając zacząłem się śmiać...Tak jak piszesz że świadomość przychodzi z czasem i doświadczenia które zbieramy perz lata, nas kształtują. Niestety bywa tak że tylko niektórzy wyjdą obroną ręką pracując nad sobą -wielu popada w spirale nałogu i nie potrafią się obronić... Mnie tak po prostu naszło po szpitalu gdzie jedną nogą byłem na tamtym świecie przez swoją winę praktycznie a mogłem temu zapobiec w wcześniej i nie było by całej sprawy...I to tak naprawdę uświadomiło mi patrząc dzień po dniu na szpitalne okno bez możliwości ruchu zadając sobie pytania i czego oczekuje itd... Krótko mówiąc teraz jestem Panem swego losu...

Przeszłość i wszelkie doświadczenia nas kształtują i to jest ta pozytywna strona jakichś trudności w życiu. Bardzo dobrze, że udało Ci się i nie dajesz sobą rządzić ;))