Cześć i czołem po raz drugi! :)

in #polish3 years ago

A zatem słowo się rzekło i wracam do pisania, być może ambitnie to zabrzmiało, ale nie będzie to pisanie jak się może każdemu kojarzyć, wyniosłe i przemyślane. Będzie to raczej mój taki blogo-pamiętnik, gdzie będę opowiadał co mi w duszy gra no i dzielił się swoimi przemyśleniami.

Jest to drugie przywitanie ponieważ jako "suchy" wspólnie z @czaszi zaczynaliśmy naszą przygodę ze Steemit. Byliśmy wtedy spakowani w plecaki, zaopatrzeni w dobre chęci i pełni uśmiechu (uśmiechy nam zostały) i zwiedzaliśmy Amerykę Środkową oraz Południową. Wszystkie wpisy tutaj są, bo jak wiemy w blokczejnie nic nie ginie. Jakoś tak wyszło, że nigdy nie dokończyliśmy naszej opowieści i poznaliście wszystkich naszych przygód, ale wciąż nie powiedzieliśmy ostatniego słowa a steemit jak widać wciąż żyje tylko pod inną nazwą. Ale Steemit to nie platforma a ludzie a ci z tego co udało mi się zauważyć wciąż tutaj są :)

Wracając do tematu mojego bloga, oglądając niektóre kanały na YouTube zaobserwowałem, że blogerzy, tworzą różne serie tematyczne i swoje treści ukierunkowują w ten sposób. Podoba mi się taka forma i postanowiłem wypróbować jak ja się w tym odnajdę. Mam już nawet kilka pomysłów ;)

"Rozmowy o życiu" - tutaj chciałbym opisywać codzienne przemyślenia, problemy i jak sobie z nimi poradziłem, albo i nie. Fajnie byłoby nawiązywać dyskusje aby poznać świat widziany oczami innej osoby, z waszej perspektywy.

"Zajawki" - tutaj opisywał będę swoje zainteresowania, te nowe, które są tylko chwilowe (może dzięki pisaniu na blogu zostaną ze mną na dłużej) oraz moje pasje, takie które są ze mną od lat.

"Opowieści z podróży" - już sama nazwa mówi sama za siebie, poopowiadam trochę ze swoich różnych przygód, a było ich trochę, jeszcze zanim poznałem Monię :)

Mam nadzieję, że nie będzięcie się nudzić u mnie na blogu i poznamy się od nowa!
Te 3 tematy to jak wszystko w moim życiu, luźna sprawa, nie wykluczam, że powstaną kolejne, a być może jakaś seria się skończy już po dwóch wpisach, who knows :)

Mimo wszystko ufam, że wraz z Monią dokończymy naszą opowieść przez Ameryki, ale kiedy to nastąpi, tego nie wie nikt :)

Nie będę pisał regularnie, a może będę, tego też nie wiem, bo jak wiadomo najgorsze są początki, ale w sumie ja już zacząłem i nigdy nie skończyłem, więc...no właśnie chyba łatwiej mi będzie! Tak czy siak, jakoś to będzie! Bo zawsze jakoś jest :)

Co tam u najlepszej społeczności słychać?!

Przypomnijcie proszę jak edytować tekst tutaj? Chodzi mi głównie o justowanie i inne tricki używając kodu.

PS. Piszę do Was siedząc na ogrodzie z Benkiem (kotem mym), który pierwszy raz jest poza domem i poznaje ten ogromny świat.

PS2 cieszę się bardzo na samą myśl o pisaniu haha i do zobaczenia, przeczytania! Teraz będę nadrabiał treści, które mnie ominęły ;)

PS3 na jakich tagach siedzimy bo zdażyłem się zorientować aby z #polish i
#pl-travelfeed, a co z innymi? Na steemit działało #pl-artykuly o ile dobrze pamiętam.

PS4 jest czat? Swego czasu godzinami się siedziało na steem.chat a teraz jest tego odpowiednik na hive?


to jest Benek

Sort:  

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more

https://openhive.chat/channel/polish
Kilka osób tam siedzi.

A co do tagów, to trzymaj się głównie #polish, możesz też użyć community PolishHive, ale zawsze z tagiem #polish
#pl-travelfeed i #travelfeed wymagają więcej zachodu.
Przy okazji polecam tag #aroundtheworld z prostym konkursem (pokazujesz swój kawałek świata i piszesz skąd to).

Resztę wolnych miejsc zapełniaj tagami plemion/tribe'ów np #proofofbrain #palnet #archon #aeneas #neoxian #creativecoin I inne

Btw zakładanie konta jest teraz znacznie łatwiejsze, to zapraszaj znajomych

https://hiveonboard.com/