You are viewing a single comment's thread from:

RE: Helena, historia bez happyendu. Wybierz swoja przyszlosc... .PL

in #polish6 years ago

Akurat dzisiaj obejrzeliśmy odcinek Breaking Bad i jedna osoba zadlawila się wymiocinami i się udusila będąc na haju po helenie. Mnie zaskakuje dlaczego ludzie decydują się na takie narkotyki?

Sort:  

Chyba na tej samej na której biorą dopaly twierdząc że nie są niebezpieczne.

Nie zrozumiałem połowy, co to jest spama i dopaly? Dopalacze?

Dopalacze. A spama to oczywiście literówka. Jestem na dyżuru i to w połowie "odwróconej doby" czyli 12h noc i zostaje na 12h dzień więc może się zdarzyc:)

Luzik :) bardziej się nad aspektami psychicznymi zastanawiałem. Ja sobie dostarczam przyjemności np. jeżdżąc rowerem, gry, towarzystwo itd. A niektórzy uciekają w narkotyki. Sam używałem różnych miękkich i zostałem tylko przy joincie od czasu do czasu bo zamiast marzyć na bani wolę to zrealizować.