Mój post powitalny prawie 10$ za pierwszy post !!!

in #polish6 years ago

Witam kolegów i koleżanki :) Chciałem spróbowac na platformie steemit, podszedłęm do tego troche scepytcznie, gdyż nie sądziłem, że da się z tego wyciągnąć jakie kolwiek pieniądze. Po obejrzeniu paru poradników na platformie youtube postanowiłem spróbowac tutaj swoich sił. Na aktywacje konta czekałem około 2 tygodni, aż do wczoraj gdy dotarł do mnie mail z potwierdzeniem odrazu zabrałem się do pisania swojego pierwszego wpisu. Opisałem tam w sumie swoje hobby po krótce czym się interesuje itp. Gdy sprawdzałem dzisiaj rano swojego posta nie było tam zbyt dużo bo zaledwie jakieś 0.2$.
Teraz, gdy wszedłem moim ocza ukazała się dosyć fajna suma, bo to w sumie tylko za opisanie siebie. Dziękuję wszystkich tym, którzy mnie ciepło przywitali na platformie. steemit.PNG