A Kto to? Co to? Zgadnij i Zgarnij 0.300 SBD!!!!!!

in #polish6 years ago

kto to co to 2.png

Witam was wszystkich ponownie :)
Musicie mi wybaczyć tą niesystematyczność w publikowaniu postów ale wymyślić dla was coś co będzie jakimś wyzwaniem jest szalenie trudno :P
Na samym początku myślałem że to będzie proste ale dla mnie, a dla was każdy kształt będzie nie lada zadaniem... a tu psikus już od samego początku nie macie dla mnie litości ;) przeważnie zamykam post po kilku pierwszych komentarzach a czasami już po pierwszym, i każde kolejne zadanie to dla mnie rozkmina na kolejne dni, co by tu wam wymyślić abyście nie mieli łatwo :D ale dość użalania się nad sobą hehe :P
W poprzednim poście jako Pierwszy i JEDYNY poprawnej odpowiedzi udzielił @jacekw
Gość nie dał wam żadnych szans, zaledwie po 4 minutach napisał kto kryje się pod postacią kształtu i zgarną 0.300 SBD
Gratuluje!!! i zachęcam do dalszej zabawy :) nagroda została wysłana zaraz po tym jak doszło do mnie to że muszę szukać kolejnego wyzwania dla was :)

Zachęcam również do odwiedzenia profilu @khrom gdzie wprowadzony został Tygodnik Konkursowy
Mam nadzieje że będzie on kontynuowany z racji tego że jest to najlepsza forma przekazania innym niezbędnych informacji na temat konkursów jakie maja miejsce na STEEMIT :)

Również zachęcam do odwiedzenia profilu @beleg gdzie wznowiona została Liga Typerów
Gdzie pula nagród wynosi aż 13 SBD!!! śpieszcie się bo zostało naprawdę mało czasu ;)

Standardowo / NIESTANDARDOWO
Od dzisiaj uległy zmianie trochę zasady, postanowiłem że kilka rzeczy należy usprawnić i dać szansę wybić się tej zabawie co pozwoli mi w końcu zwiększyć pule nagrody do 0.500 SBD albo i nawet do 1 SBD

  • Aby wziąć udział w zabawie uczestnik zostawia Upvoteklika Resteem
    wiem że niektóry może się to nie spodobać ale może w ten sposób zdołamy osiągnąć cel jakim jest podwyższenie nagrody :) podanie prawidłowej odpowiedzi bez tych dwóch czynności nie będzie brane pod uwagę przy ogłoszeniu zwycięzcy. Dlatego najbezpieczniej kliknąć najpierw Upvote, Resteem a dopiero potem komentować.
  • Nagroda dla osoby która poda prawidłową odpowiedź jako pierwsza 0,300 SBD
    -Każdy ma 3 próby
  • Pierwsza osoba która odgadnie w komentarzach dany przedmiot wygrywa.
  • Czas trwania zabawy 3 dni od opublikowania postu, wyniki podam od razu po odgadnięciu :)
  • Jeśli po okresie trzech dni nikt nie zgadnie, nagroda przechodzi na kolejny post z zabawą :)

No to zacznijmy, dzisiejszy kształt nie będzie łatwy :PJak zwykleA pytanie brzmi A co to jest ?A oto Kształt:`

kto to.png

Sort:  

Muzealna gablota, w której eksponatem jest jakiś rodzaj broni białej! ;)

hehehe dobre dobre :D no ale to nie jest prawidłowa odpowiedź :)

Formikarium ziemne

Taaak to jest Formikarium ziemne :)

tetkabl.jpg

i wiem że @beleg był pierwszy, że podał prawidłową odpowiedź ale...

Bez tytułu.png

i tu sprytem wykazał sie @kryptomario Gratuluję!!!

Formikarium.

@beleg Bardzo mi przykro, mam nadzieje że się nie zrazisz do tej zabawy...
było bardzo blisko ale zabrakło jednego podstawowego elementu :) RESTEEM
Pozdrawiam :)

You got a 2.81% upvote from @upme thanks to @synekto! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Ploter graficzny/drukarka

Nie, nie jest to ploter ani drukarka :)

Szafka/stojak pod telewizor.

Faktycznie łudząco podobne ale nie jest to szafka pod TV :)