Nauka na nowym programie graficznym

in #polish5 years ago

Witam wszystkich :) Ostatnio miałem lekki przestój w graficznym hobby a to za sprawą tego że na samym Photoshopie nie mam tak dużo możliwości jak na Illustratorze, ale ostatnio natknąłem się na bardzo podobne programy z których postanowiłem skorzystać. Programy o których mowa to: GIMP oraz Inkscape, są to moim zdaniem bliźniacze aplikacje które maja za zadanie pełnić te same funkcje, GIMP < Photoshop Inkscape < Illustrator z tą różnicą że są darmowe a oferują może nie tyle samo co Illustrator czy Photoshop ale baardzo dużo.
Aktualnie jestem na etapie poznawania tych programów, od zawsze myślałem że jeśli dana aplikacja czy program jest płatny to znaczy że jest odpowiednia do wykonywania danych zadań, zaślepiony tym przekonaniem nie dostrzegałem alternatywnych rozwiązań takich właśnie jak GIMP i Inkscape u których już na wstępie zauważyłem ogromny potencjał.

Ogromnym +

Za to że są to programy darmowe, na których tak naprawdę możemy się uczyć i udoskonalać swoje umiejętności które z powodzeniem przeniesiemy na inne programy graficzne.
Teraz pokaże wam co udało mi się stworzyć za pomocą Inkscape
W większości ilustracje były robione równo z tutorialami na YT ale tylko ze względu na to że tak jak już wcześnie wspomniałem jeszcze się uczę co i czym się je :) oceńcie sami :)

Grafika wykonana w 10 min. ale wydaje mi się że gdyby dodać jakieś napisy to mógł by być świetny wzór na koszulkę albo podstawa do jakiegoś LOGO

bitmap.png

Przy tej grafice zacząłem przygodę z Inkscape, podczas jej wykonywania zauważyłem jak niektóre elementy są bardzo podobne do funkcji w Illustratorze i jak proste może być samo projektowanie

g5103.png

Tutaj skupiłem się na tle, oraz na opcjach powielania elementów tak aby tworzyły tło wyszło całkiem spoko zresztą sami oceńcie :)

IMG_3128.JPG

Na dzisiaj to wszystko postaram się wykonywać więcej prac i je wam przedstawiać pozdrawiam wszystkich i do kolejnego postu :)