You are viewing a single comment's thread from:

RE: Idziemy w kierunku apokalipsy. Rebelia ludzkości !!! #1

in #polish6 years ago

pięknie to napisałeś :) naprawdę jestem pod wrażeniem. szczególnie spodobało mi się to zdanie:
Gdyby wszyscy się zgodzili, to okazało by się, że świat nie jest w złej formie i idziemy w dobrą stronę.
poruszyłeś bardzo poważny temat. mogę wyliczać wiele porównań z popkultury, jednak najtrafniejszym będzie świat Orwella w "1984". krótko mówiąc ludzkość wpakowała się w niezwykłe problemy. uważam, że nie jest potrzebna rebelia, ponieważ każda kończy się źle. jesteśmy uzależnieni od rzeczy, które nas zabijają. jednak nie odpowiadamy za to w pełni, przeciwko homo sapiens od lat stosowane są silne środki manipulacji, przed którymi niezwykle trudno jest się bronić - stąd tylu obrońców systemu. to potęga. są jednak tacy, którzy dostrzegają problem, nie chcą faszerować się lekami i prowadzić życia w wirtualnym świecie, posiadając wszystko, co jest sztuczne. jednak większość nie chcą widzieć tego, że skala zniszczeń rośnie w niewyobrażalnym tempie - np. olbrzymia otyłość staje się normą..
nagła utrata dostępu do elektryki wywołałaby katastrofę niewyobrażalnych rozmiarów, dlatego już warto odcinać się od tego. nie wiem czy jest jeszcze szansa dla ludzkości, jednak z pewnością jest szansa dla JEDNOSTKI. warto zdobyć wiedzę najbliżej źródła i działać dla swojego dobra - nie dyktowanego przez system.
wszystko co piszesz jest takie "świeże", "czyste", "prawdziwe". tak jakby przemyślenia zdrowej osoby (niestety niewiele osób tak myśli..), co jest godne pochwały :) Twój wniosek dotyczący "wyższej formy władzy" jest według mnie prawidłowy.

Sort:  

Dzięki za komentarz. Bardzo ciekawiły mnie reakcje innych. "Wyższa forma władzy" jest dla mnie zdecydowanie największym wyzwaniem w rozważaniu tego. Sporo przemyśleń w tej kwestii mam w głowie i w kolejnych postach postaram się nimi podzielić w klarowny sposób.

nie mogę się doczekać :)