You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jaki program używać do edycji filmów zaczynając nagrywanie ?

in #polish6 years ago (edited)

Już na starcie "urzywać" w tytule zniechęca do czytania tego artykułu. Mimo tego, przebrnąłem i znalazłem jeszcze więcej błędów, które według mnie zmieniają postrzeganie tego postu. Niby znasz się na temacie, ale takie rzeczy sprawiają, że ciężko uważać cię za profesjonalistę.

  • W zaletach piszesz: "Jest od względnie darmowy".
  • A w wadach: "Program jest płatny.".
    Albo coś jest darmowe albo nie jest.
  • "Tak jak już pisałem, jest to łatwe i orientalne.". Z orientalnością to ma tyle wspólnego, że Azjaci korzystają z tego programu.
    Dodatkowo takie informacje nigdy by mnie nie przekonały do wyboru jakiegoś z tych programów, gdybym ich wcześniej nie znał.
    Popracuj nad tym, bo uważam, że nikogo to raczej nie zachęca.
    Polecam mój artykuł na temat błędów.
Sort:  

Zgodze się z tym. Pisałem ten post trochę długo, dokładniej kilka dni (około 10 min. na dzień. Na więcej nie było czasu. Za błędy przepraszam, i już są poprawione :)
Mam nadzieję że to nie ujmuje treści (zawartości) temu postowi.

Nie widzę, żebyś poprawił, ale chyba dlatego, że po prostu nie rozumiesz np. co znaczy słowo "orientalne".
Dodatkowo w przydatnych linkach nie dodałeś hiperłączy.
Uważam, że jak pracowałeś nad postem kilka dni i ma błędy, to trzeba pracować dłużej. Po co robić coś na siłę?

Nie robiłem na siłe. Brak czasu i pospiech. Pozatym... Już zmieniam owy błąd.