Tego się nie spodziewałem! Mój trzeci post osiągnął wartość prawie 10$

in #polish7 years ago

miniaturka 4.jpg

Witam!

Dwa dni temu napisałem swój trzeci post na Steemit. Ku mojemu zdziwieniu w momencie pisania obecnej wiadomości, tamten post ma wartość prawie 10$! Jest to dla mojego bloga pewnego rodzaju kamień milowy, z którego jestem niezmiernie zadowolony. Muszę przyznać, że przez ten krótki czas odkąd założyłem konto, zauważyłem, że społeczność Steemit tworzą naprawdę ciekawi ludzie z pasją, którzy potrafią przyjąć nową osobę do swojego środowiska z otwartymi rękami. Przekonałem się o tym chociażby podczas pisania pierwszego postu, w którym przedstawiałem się i zostałem mile przywitany.
Jestem również zaskoczony tym, że na Steemit jest tak wiele osób z Polski. Na początku nie wiedziałem nic o tym jak to wszystko działa, ale powoli uczę się nowych rzeczy i jest chyba coraz lepiej. Na dobry początek opanowałem już chyba pisanie polskich tagów i dodawanie nagłówków do tekstu. Lepsze to niż nic :) Jak ktoś ma większe doświadczenie, byłbym bardzo wdzięczny za dodatkowe rady w komentarzu :)
Tak więc bardzo dziękuję społeczności Steemit i życzę wszystkim dobrej zabawy związanej z tą platformą :D

Sort:  

wow to faktycznie sporo jak na trzeci post, aż zaraz się biorę za czytanie go :) gratulacje!.....oo widzę, że już jest 2 razy więcej niż 10$

super, ile dałeś na reputację hehe

Dokładnie :)