Cześć polscy Steemowicze! Z tej strony programista front-end, (prawie) inżynier akustyki i realizator dźwięku - tomaaszq!

in #polish6 years ago (edited)

Dzień dobry

Za namową @jezykowaty oraz @noisy postanowiłem się przedstawić także po polsku. Zacząłem od wersji anglojęzycznej, którą można przeczytać tutaj. Szczerze mówiąc, to nie sądziłem, że Nas, Polaków jest tutaj tak dużo! Dlatego właśnie naprawiam swój błąd i witam się z wami jak należy :) Będę postował także w języku polskim, zapraszam do lektury!

Z tej strony Tomasz, a to mój pierwszy dzień na Steemit

Spróbuję troszeczkę o sobie opowiedzieć. Zacznę od tego, że mieszkam we Wrocławiu, tutaj studiuję, pracuję i miło spędzam czas :) Myślę, że pewnie każdy z was odwiedził kiedyś Wrocław, ale jeśli nie, to gorąco do tego namawiam, przede wszystkim do spaceru po Ostrowie Tumskim (poniżej fotka) i wypicia browarka na wyspie słodowej :)

Studiuję elektronikę na Politechnice Wrocławskiej (bronię inżyniera za 18 dni, jak widzicie nauka idzie pełną parą - co chwilę znajduję sobie nowe zajęcie, w tym przypadku Steemit) na specjalności Inżynieria Akustyczna. Nauka idzie mi całkiem nieźle, od początku studiów aż do teraz dostaję stypendium rektora za wysoką średnią. Studia akustyczne są bardzo ciekawe i nie żałuję ani trochę, że je wybrałem. Niestety moje doświadczenia z tą branżą są takie, że trzeba być naprawdę świetnym w tym co się robi, aby godnie zarabiać w przyzwoitych warunkach. Większość absolwentów tego kierunku ląduje w takich miejscach jak teatry czy opery, praca w tych miejscach jest mega ciekawa, ale niestety kiepsko płatna. Wiem to z doświadczenia, bo spędziłem kilka miesięcy w Operze Wrocławskiej na praktykach jako akustyk. To było jedno z najciekawszych doświadczeń 2017 roku, obejrzałem dziesiątki spektakli i prób do nich i zobaczyłem jak naprawdę wygląda ta praca. Gorąco polecam! Ponadto co jakiś czas dorabiam sobie jako realizator dźwięku w małej firmie kolegi. Gdy tylko czas mi na to pozwala zabieram się z nim na różne imprezy i wydarzenia, gdzie dbamy o system elektroakustyczny, nagłośnienie i dobrą akustykę. Na studiach udało mi się zdobyć dużo praktycznej jak i teoretycznej wiedzy dotyczącej akustyki, co śmiało wykorzystuję komercyjnie. Poniżej wrzucam kilka fotek ze studiów, Opery Wrocławskiej oraz imprez które miałem okazję nagłaśniać.




Obiecuję, że jak będę miał okazję zrobić fajne fotki w trakcie zleceń akustycznych lub zajęć na polibudzie to wrzucę je tutaj :)
Aktualnie pracuję we Wrocławskim start-upie jako programista front-end w dziale marketingu. Generalnie piszę kod używając javy,php,js,jquery,html,css i czasem angulara. Pracują także z takimi narzędziami jak Mixpanel, Google Analytics, CrazyEgg, Fullstory, HotJar i wiele innych. Dzięki tym narzędziom można wyciągnąć naprawdę sporo informacji na temat potencjalnych klientów i dopasowywać pod nich swoje działania marketingowe. Gorąco polecam te narzędzia, bo naprawdę mają moc!

Jak pewnie większość z was tutaj mam pewne pojęcie o technologii blockchain. Jeśli chodzi o to, co aktualnie mam w portfelu to jest to Lisk, Eth, Ltc i ZCash, który kopię za pomocą złożonej przez siebie koparki. Kilka udało mi się już złożyć z powodzeniem dla siebie i innych, dlatego jeśli byłbyś/byłabyś zainteresowany/a tym tematem - wal śmiało :) Kopareczki opieram na kartach graficznych ZOTAC 1070 AMP X, poniżej wrzucam dwie foty:


Mam niecny plan, aby wrzucać na Steemit codziennie jedno zdjęcie z krótkim opisem co właśnie robię. Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że szybko stracę do tego cierpliwość :D bo kiedyś już próbowałem zrobić podobny projekt i mi nie wypalił, bo po prostu zapominałem robić te zdjęcia. Bardzo ułatwiłoby mi postowanie tych fotek gdyby była jakaś fajna prosta aplikacja na iOS Steemita. Korzystacie z czegoś? Możecie coś polecić? Z góry dzięki!

No i podsumowując co znajdziesz na moim Steemitowym blogu?
Po pierwsze spróbuję wrzucać codziennie jedno zdjęcie, ale to pewnie nie będzie nic fascynującego. Oprócz tego będę umieszczał moje programistyczno-frontendowe odkrycia i rzeczy bez których nie potrafię pracować jako programista. Będę zamieszczał tu zdjęcia i ciekawostki związane z akustyką - zarówno z studiów jak i z praktycznych wydarzeń w których będę brał udział. Czasem naskrobię też coś o krypto, pomimo, że nie czuję się ekspertem w tej dziedzinie. Staram się śledzić kilka walut i technologii krypto na bieżąco i jakieś zdanie sobie na ten temat wyrabiam, czym chętnie się z wami podzielę.

Na koniec - jeśli macie jakieś porady, protipy i propozycje dotyczące steemowania napiszcie mi proszę w komentarzu :)
Pozdro Steem Polska!

Wszystkie zamieszczone zdjęcia są moje, nie kopiuj ich proszę.

Sort:  

Witaj! Czy podczas składania koparki bierzesz pod uwagę akustykę? :D

haha! Powiem Ci, że pierwszą koparkę jaką złożyłem musiałem trzymać przez kilka dni w swoim mieszkaniu (teraz stoją gdzie indziej) i bałem się trochę, że będą hałasowały. Mówię poważnie - koparka jest tak cicha, że spałem obok niej bez problemu. Te karty graficzne mają świetne chłodzenie, dzięki czemu nie muszę stosować dodatkowych zewnętrznych wentylatorków (one zazwyczaj są uciążliwym źródłem hałasu). Generalnie naprawdę chodzi mega cicho. Oczywiście jak rozkręcę chłodzenie wszystkich kart na 100% to jest huragan w pokoju :D ale w trybie automatycznym naprawdę koparka jest cichutka. No i grzać nie trzeba w zimie :P

Witamy, wyczuwam dużo ciekawych artykułów :)

Witaj na Steemit, miło poznać.

Witam imiennika. :) Ile ten robocop już wykopał? ;)

hej! Na zdjęciach widoczna jest koparka którą robiłem na zamówienie (8 kart). Moja koparka ma tylko 6 kart i kopie od połowy września, jakoś 3,5 ZEC będzie, albo trochę więcej teraz. Wszystko idzie na portfel sprzętowy który rzadko sprawdzam, kontroluję tylko zdalnie pool'a (sprawdzam czy się kopie czy nie) i przez teamviewera działam przy niej :)

@kryptojanusz aż sprawdziłem z ciekawości, miłe zaskoczenie: 4.2 ZEC :)

Cześć :) Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Super! Ja od siebie dodałem wszystko w Twoim ostatnim poście więc tutaj życzę tylko powodzenia - będę trzymał za 18 (już 17, bo po północy) dni ;) Daj znać jak poszło!

Czekam na posty!

Cześć! Trafiłem na twój post przypadkiem przy przeglądaniu tagu #frontend :) Też zajmuję się front-endem, a i kwestie muzyczno-dźwiękowie są mi bliskie – choć zdecydowanie nie na profesjonalnym poziomie jak u ciebie.

Obserwuję i z niecierpliwością czekam na wpisy od Ciebie! :)

Cześć! Też czasem mamy do czynienia z rejestrowaniem dźwięku :) Tyle, że od drugiej strony ;) Pozdrawiamy i czekamy na kolejne wpisy :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.