Sort:  

Impresje włochate.
Prawdziwe jest powiedzenie o tym, że należy kontrolować swoje myśli.

a już miałam nadzieję, że będzie o włochatych myślach!
no, ale niestety nie o tym ,("trudno, świetnie" :)

w sumie też mi się podobało :D

ja już od dawna w tym temacie nie jestem taka dogmatyczna jak kiedyś.
przykład?

np. wydawało mi się, że owłosione damskie nogi, to jest coś, czego moje poczucie estetyki nie zniesie.
aż zobaczyłam dzisiejsze kurki na filmiku @fraktale, i totalnie zmieniłam zdanie 😛

co za nogi! jaki szyk! jaki czar! 😍
ale zwierzynie - to w ogóle, wiadomo:
więcej wolno, więcej wypada i we wszystkim do twarzy. nawet w upierzonych girach.

uczmy się od przyrody tolerancji.
i wszystkiego.
💚

np. wydawało mi się, że owłosione damskie nogi, to jest coś, czego moje poczucie estetyki nie zniesie.
aż zobaczyłam dzisiejsze kurki na filmiku @fraktale, i totalnie zmieniłam zdanie.

Nie wyobrażam sobie laski z opierzonymi nogami, to już wolę te owłosione.