You are viewing a single comment's thread from:

RE: Męskość [PL]

in #polish4 years ago

Dzisiejsi "mężczyźni" ze swoimi"piciu" w plastikowych buteleczkach (na razie jeszcze bez smoczka"), produkowanych na bazie żeńskich hormonów (do utwardzania w procesie ich wytwarzania), tracą swoją męskość. Bez krępacji chodzą w tłumie w krótkich spodenkach, klapkach i podkoszulku, farbują loczki i kręcą warkoczyki. Noszą kolczyki i inne damskie atrybuty. Jak jest awantura na ulicy zamiast reagować z pomocą ofiarze - kręcą filmiki. A fuj z takimi, niedogolonymi antykoncepcyjnymi mężczyznami. Gdzieś się ostatnio doczytałem, że większości mężczyzn rosną piersj. Co prawda nie takie jak paniom, ale nie są to same sutki na skórze klatki piersiowej za które da się już złapać. Czy ja dobrze myślę, że jest to Trzecia płeć? Może warto byłoby przemyśleć, w czym dawać chłopakowi picie do szkoły? Bez Bisfenolu A?

Sort:  

Hej! Dzięki za komentarz, chociaż na początku nie wiedziałem o czym piszesz. Powiem Ci szczerze- pierwszy raz spotkałem się teraz z Bisfenolem A. Myślę jednak, że pies pogrzebany jest w innym miejscu. No bo ja i moi rówieśnicy nie mieliśmy plastikowego "piciu" w szkołach, nie rosły nam cycki i szarpaliśmy się praktycznie co chwilę. A mimo to, widzę po sobie i swoich kolegach, że kryzys męskości dał nam się we znaki. I nie mam na myśli tu męskości rozumianej jako "nie boję się dać komuś w mordę", tylko jasnym określeniem - czym ta męskość jest dla mnie i dlaczego myślę o niej w taki, a nie inny sposób? Kto dał mi te przekonania, które mam w głowie? Jakie miałem/mam wzorce? I tak dalej :) Pozdrawiam Cię!