Nazywam się Dawid Wnukowski...

in #polish4 years ago

Dawid Wnukowski

Hejka!

Nazywam się Dawid Wnukowski. Odkryłem Steem ponad 2 lata temu, a następnie zapomniałem o świecie kryptowalut. Szukając dodatkowych miejsc, gdzie mogę umieszczać swoje treści, przypomniałem sobie o Steem i tak kilka dni temu stworzyłem pierwszy post.

Kim dokładnie jestem?

Lubię się nazywać przedsiębiorcą, ale prawdą jest, że ten mój biznes budowany wokół aplikacji i gier mobilnych zwraca mi coś koło 5-10% kosztów życia. Z tego powodu dorabiam jako freelancer - programista Flutter na około pół etatu.

W tym roku chcę również stworzyć kurs programowania skierowany do Polaków. Dodatkowo buduję swoją markę osobistą, próbując zaistnieć w sieci (dlatego tu jestem). Niestety, to wszystko oznacza, że nie znajdę czasu na budowanie kolejnych apek na początku tego roku.

Hobby: Gry (ps4, mobile, pc, planszówki) i Crossfit.

Co będę robić na Steem?

Szczerze mówiąc, wciąż nie wiem, czy skupię się na tworzeniu postów w języku polskim, czy angielskim (post, w którym przedstawiam się po angielsku, stworzyłem wczoraj). Na początku zamierzam eksperymentować i spróbować tworzyć posty głównie po polsku, a trochę po angielsku. To samo tyczy się samych treści - będzie to mix rzeczy powiązanych z biznesem, programowaniem i światem telefonów mobilnych.

Mam nadzieję, że zostanę wartościowym członkiem społeczności :)

Sort:  

Cześć. Miło mi Cię powitać w polskiej społeczności. Mamy tu kilka osób związanych z tworzeniem różnych gier. Teoretycznie możesz połączyć tworzenie gier i Steem tworząc grę w ekosystemie Steem np https://steemmonsters.com/.

Jeśli chciałbyś, żeby twoje posty wyglądały bardziej jak blog, to tu możesz opublikować w sieci Steem posty, które pod adresem dblog będą wyświetlały się jak blog.

Dzięki wielkie za informacje!

Congratulations @vuko! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Witaj :)
Życzę Ci dobrej zabawy na Steem i pozdrawiam z Grecji :)