Moduł ISD1820 + głośnik 0.5W

in #polish6 years ago

29633948_2065235267053998_190335331_o.jpg

Moduł ten służy do nagrywania i odtwarzania krótkich ,maksymalnie 10 sekundowych nagrań .Nie będzie zaskoczeniem to, iż jakość nagrywanego jak i odtwarzanego dźwięku pozostawia wiele do życzenia . W końcu to koszt niespełna 10zł a słabą jakość dźwięku można nawet uznać za plus, ponieważ możemy przypomnieć sobie dźwięk głośnika ze starego telefonu i przy okazji powspominać dawne czasy .
Tak prezentuje się specyfikacja:

Napięcie zasilania: od 3 V do 5 V
Przyciski funkcyjne
REC - nagrywanie
PLAYE - jedno naciśnięcie odtwarza całe nagranie
PLAYL - odtwarza nagranie dopóki jest wciśnięty
Głośnik 8 Ω / 0,5 W
4 otwory montażowe o średnicy 3 mm
Wymiary płytki: 41 x 37 x 10 mm
29693602_2065235277053997_1262627103_o.jpg
moduł ISD1820 jest gadżetem o wąskim zakresie zastosowań , jednak posiada 2 ciekawe funkcje . Pierwszą z nich jest looper czyli zapętlenie nagrania natomiast drugą wzmacniacz dźwięku . Z uwagi na sprzężenia nie byłem w stanie sprawdzić wzmacniacza ,lecz looper działa bez zarzutów . Uważam ten moduł za ciekawostkę ale jutro postaram się coś z nim zmontować i zademonstrować jego działanie z Arduino .Może jakiś film na na Dtube?
Dziękuję za uwagę.

Sort:  

tipuvote! 0.01 :)

Szacunek! Zawsze podziwiałem ludzi którzy mają smykałkę do takich rzeczy.

Warto się tym interesować i poznawać świat elektroniki ,bo już teraz nie możemy się bez niej obejść.

Zgadzam się chociaż na początku nowej osobie może być trudno, ale jak się chce to i się zrozumie :D

No Brawo. I takie pytanko uczysz się arduino czy już trochę ogarniasz ja w Grudniu zakupiłem i zaczynam się uczyć, ale od podstaw nie mając pojęcia jak działa energia/napięcie itd. oraz nawet nie znając się na pisaniu skryptów. Udało mi się samemu napisać program do wyświetlacza LCD 2X8 wiadomo tekst lub 8 obrazków. Teraz chcę spróbować z wyświetlaczem Led 8x8 (z mikrokontrolerem) tylko coś mi nie wychodzi i nie wiem czy tak to powinno wyglądać. no chyba, że źle polutowałem płytkę :/.

Na razie miałem styczność tylko z LCD 16,2 z konwerterem I2C , ale ciągle uczę się działania nowych elementów "elektronicznej układanki" .

No to chyba jesteśmy na podobnym poziomie :D