Powrót

in #polish6 years ago

download.jpg
Dawno mnie tu nie było . Głównie z powodu cieplejszych dni (takie mini wakacje) Jeździłem przez ten czas dużo na desce i na rowerze , przez co wpadłem na pomysł polegający na unowocześnieniu jednego z tych środków transportu . Padło na deskę elektryczną . Oczywiście najłatwiejszą opcją jest po prostu kupienie deski ale nie ma przy tym poczucia spełnienia . W wakacje zabieram się do roboty ale na razie nie zamierzam próżnować i wprowadzę trochę teoretycznych informacji t.j wymiary (większa deska to większa stabilność przy większych prędkościach ) specyfikacja (jest w fazie przemyśleń , dobierania optymalnych akumulatorów ) nadruk (to też ważny element deski , w końcu można wyrazić nim siebie). Na razie chyba tyle , chciałem dodać takie szybkie info . Mam nadzieję ,że pomysł się spodobał