Polacy sie bogacą - Bardzo mnie to cieszy.

in #polish6 years ago

Od kilku dni jestem na wakacjach na mazurach. Od lat mnie tu nie było. Powód? Nie było mnie stać. Wakacje w Polsce przez lata były albo pioruńsko dtogie albo bardzo podłej jakości. Dlatego jeździlem do Egiptu i Turcji bo tam za cene byle jakiego pokoju z rozwalająca sie wersalką można było mieć fajne wakacje w dobrym standardzie.

W tym roku z różnych przyczyn m.in. rodzinnych wybrałem Polske. Spodziewałem sie podobnych sytuacji jak około dekade temu - super fur bogatych Niemców szastających kasa na prawo i lewo i mas polaków mogących im tylko zazdrościć. A tu zoonk. Zupełnir odwrotnie. Super fury sa ale na numerach z Polski. Znaczy Polacy generalnie sie bogaca. Cieszy mnie to bardzo.

20180719_121439.jpg

Sort:  

Albo zanika klasa średnia i robimy się drugą Rosją gdzie są albo bardzo biedni albo bardzo bogaci.

Tak jest bardziej w USA bo nie ma tam już prawie klasy średniej (robotniczej), bo wszystkie fabryki są w Chinach.

Albo Polacy się bogacą albo niemcy biednieją tak czy inaczej jest się z czego cieszyć.

Oby nie. Moim zdaniem klasa średnia sie bogaci po prostu.

Tak jak mowiles w pierwszym filmiku z wakacji, standardy sie polepszyly a nie kazdy chce zwiedzac i ogladac Statue wolnosci, lub koloseum. Ci ktorzy chca z rodzina pojechac gdzies na wczasy, wybieraja Polske, dojada samodem, zaplaca tyle samo, nie musza sie meczyc w innych jezykach, a i w Polsce laduje sie pieniadze w hotelach, swiatopoglad sie zmienil i wlasciciele dbaja o klientow coraz bardziej :)

Niemcy teraz mają inne priorytety. szastają kasą na nielegalnych imigrantów

Świat się bogaci :)