Stało Się! Potwierdzono Obecność Plagi w Polsce! Pieniądze Ważniejsze od Ludzi

in #polish4 years ago

Oglądając je film na YouTube pomagasz mi, gdyż: Dajesz mi zarobić. Poprawiasz pozycjonowanie filmu w YouTube. Wystarczy, że klikniesz na tytuł i zostaniesz przeniesiony do YouTube

Sort:  

Jeśli będziesz wracać do tematu koronowirusa, mam nadzieje że będziesz miał chwilę, a żeby się zapoznać z artykułem na independenttrader.pl. Rzuca trochę światła na tło polityczno-ekonomiczne. Jeśli będziesz miał ochotę publicznie podzielić się swoją opinią w tym kontekście, to mam nadzieje że wniosków nie oświetlisz zieloną poświatą.
https://independenttrader.pl/jak-wykorzystuje-sie-wirusa-do-celow-politycznych.html

Cześć Ator. Steem potrzebuje twojego głosu. Jeżeli możesz to ustaw pośrednika. Zobacz jak to zrobić

https://steemit.com/hive-171498/@mariuszkarowski/pospolite-ruszenie

Już ustawiłem Ciebie jako pośrednika

Hej.
Nie było mnie, a wszystkie filmy szły z zapasu. (Koronawirus).
Jak tylko uporam się z problemami przeczytam i zrobię co trzeba