You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nie mam pomysłu na tytuł

in #polish5 years ago

Flaga za prawdę jest cenzurą. Moje posty dostały flagi za prawdziwe fakty. Sianie nienawiści? Nikogo do niczego nie nawołuję. Jasno określiłem swój stosunek do gnojenia ludzi za pomocą kupionego SP tylko dlatego, że maja inne poglądy. Flaguj sobie mnie ile chcesz jak widać niczym się od niego nie różnisz. Żegnam.

Sort:  

Tak steem można kupić i o to w całej ekonomii chodzi. Też możesz kupić i używać według swojego uznania.

Ja się nie zgadzam, żeby człowieka nazywać bydlakiem bo ukrył jeden pościk, a drugiemu trochę u czknął.

Ładny kłam zadajesz swoim tekstom, postępując tak dziecinnie. Jeszcze mnie wrzucasz do jednego worka, brawo owacje na stojąco!

Dwie flagi - w tym tylko jedno ukrycie tekstu = gnojenie ludzi. Pisanie nieprawdy, to też sianie nienawiści.