You are viewing a single comment's thread from:

RE: DZISIAJ ŚWIĘTUJĘ! 2 LATA NA STEEMIT! - Podsumowanie + kilka rad dla nowych użytkowników

in #polish6 years ago (edited)

Jestem tu ciut więcej niż miesiąc więc każde porady chłonę jak gąbka. Do tej pory przyznam szczerze, że omijałem @sisters, na pierwszy rzut oka babskie gadanie o make-upach, steem gadżetach i kwiatkach ale widzę, że się myliłem. Widzę, że mnóstwo energii i zaangażowania wkładasz w każdy wpis. Choćby ten o konkursowy o filmie. Trochę żałuję, że oceniłem zbyt pochopnie. Już dodałem do obserwowanych i nadrabiam straty. Na pierwszy rzut poszedł przepis na wiśniówkę. Mój ulubiony trunek alkoholowy. Akurat mam identyczną drylownicę i 3 kg wiśni :)

Sort:  

Witaj @wzp i podwójnie cieszę się z Twojego "follow"! Miło strasznie, że zauważyłeś i doceniłeś moje starania włożone w każdy post. Wiśnióweczkę zrobiliśmy jakieś dwa lata temu - więc jest MOC! Przepis jest super więc gorąco polecam :) Tymczasem Twoje zdrowie i powodzenia na platformie.

P.S. również dodaje do obserwowanych - na wędkarstwie się nie znam ale kto powiedział, że kiedyś tego nie spróbuję.

Drugie P.S. - O make-up'ach jeszcze nie pisałam :)