Dla wszystkich tych którzy pytają mnie jak długo będzie działał Bitconnect

in #polish7 years ago

 Pól Miliona Dolarów na Bitconnect właśnie wpłacone w październiku tego roku  

 Średnio 1% dziennie to znaczy ze za 100 dni masz swój wkład odrobiony więc 0% ryzyka i możesz już wszystko od tego czasu w góre traktować jako czysty zysk 

Zarobek moze byc uzyskiwany czysto z Bota – bez prowizji z poleceń – co jest ważne szczególnie dla tych co nie maja ochoty angażować się w polecanie serwisu czy usługi.   

 W odpowiedzi na pytania i sformułowania ze jest cos podobnego do Bitconnect na czym można więcej zarobić?
Przestrzegam przed kopiami stronami które podszywają się pod ten model zarabiania.

 Jeżeli komuś przybliżyłem ten temat na tyle że sam ma zamiar zainwestować w Bitconnect to byłbym wdzięczny za użycie mnie Xgrosz – jako polecającego ( https://bitconnect.co/?ref=xgrosz ) podczas rejestracji.   

Sort:  

tutaj gościu zainwestował i już 425 tyśi zarobił

Z Trevorem rozmawialem i czasem zagadam do niego jak jest life - fajny facet ma kobiete z Polski i dziecko :) - do 100 tys tez wlasnie dobil w tym tygodiu

Ale ten filmik nie jest Twój? ja mam narazie tylko około 2.2k$ ale systematycznie rośnie po około 150$ tygodniowo.

niestety nie mój :)

Ile potrzebne minimum do wpłaty? Po jakim czasie mogę zrobić pierwszą wypłatę?

minimum to $100 , procent naliczany dziennie a wyplaty zysku mozesz robic kiedy chcesz a wyplate kwoty wplaconej na Bota jest na kontrakcie od 120 do 299 dni

A jakie jest oficjalne źródło dochodu Bitconnect ?

Volatility Software Algorytm - ktory handluje na parze BCC / BTC na wewnetrznej gieldzie BitConnect

bitconnect nie jest transparenty. Ostrzegam przed nim.

Transparentny czy nie – wszystkie inwestycje niosą za sobą ryzyko większe lub mniejsze, mieszkając w USA byłem pewny ze moje akcje GM będą moja emeryturą – ups…. jakie było zdziwienie jak GM zbankrutowało a moje akcje z $80 za sztuke wylądowały na $0
Mogę się założyć że inwestorzy Lehman Brothers też byli pewni że inwestują w transparentny pewny biznes.
Zasada o której zawsze przypominam :
Masz zysk realizuj go i graj dalej za zarobione na czysto $$$

Na mesanger mozesz podbic do mnie?

https://www.facebook.com/BitConnectPolska/ napisz do mnie tutaj bo ja nie mam FB