Moja sekretna waluta i moje plany – BurstCoin

in #polish6 years ago

 Nie tylko jest najprostsza waluta do kopania, ale również najbardziej oszczędna pod względem zużycia energii, oczywiście mowie tu o BurstCoin.

Od ponad pól roku kopie sobie Burstcoin-a, w bardzo bardzo prosty sposób. Burst Coin kopie sie metoda POC ( Proof of Capasity ) czyli używając twardego dysku. Jeżeli ktoś jest bardziej tym zainteresowany, w historii moich postów opisałem dokładniej jak podłączyć sie i kopać Bursty.
Jak widzimy na wykresie cena Burst-a znowu się ożywiła, co jest związane z nowymi deweloperami dołączającymi do zespołu pracującego nad rozwojem tej kryptowaluty.  

 Moim celem, jak pisałem w poprzednich postach jest skumulowanie 5 milionów Burst coins.
Moja strategia wyjścia jest sprzedawanie ich po milionie, zaczynając jak cena osiągnie kolejno
$0.10 - nastepnie
$0.25, nastepnie
$0.50 nastepnie
$0.75 i jak będzie taka potrzeba finansowa to ostatni milion mógłbym sprzedać po cenie $1
( aczkolwiek nie wiem czy będę już wtedy tak bardzo potrzebował tego miliona wiec może zatrzymam te ostatnie milion Coins na dłużej ).
Choć mając żonę to wiem że potrafi ona wydawać pieniądze szybciej niż ja je mogę zarobić hmmm.

Tak czy tak chciałem przypomnieć lub wręcz przedstawić nowym osobom w świecie krypto o tej zielonej walucie, która według mnie ma szanse przebić się, wystrzelić i zmienić mam nadzieje nie tylko moje życie ;) 

 xgrosz  

Sort:  

Ciekawa crypto-muszę przyczaic temat

na 100% ciekawa i warta spojrzenia

Ładnie poszło w górę. Jak już zgromadziłeś tyle co chciałeś to gratulacje

nie Andzi jeszcze nie zgromadzilem i jeszcze nie sprzedalem

Też chętnie poczytam o tej krypto bo nie znam tematu. Moje pierwsze skojarzenie z SC ale zaraz poczytam Twoje poprzednie posty i zobaczę jak to mogę zarobić te miliony ;) Up 4 You :) pozdrawiam

Konkretny post.
Poznałem nowy rodzaj algorytmu, o którym wcześniej nie słyszałem,
a który być może otworzy przede mną nowe możliwości.
Btw. jeśli dysponujesz jakimiś URL'ami do merytorycznie wartościowych informacji odnośnie
tej kryptowaluty, to będę wdzięczny za umieszczenie. Oczywiście, nie mam tu na myśli oficjalnej
strony (choć komuś może się przyda).

Dziękuje.

Jaka jest faktyczna opłacalność? Ile można zarobić z 1TB udostępnionego miejsca i jakie jest potrzebne łącze?

30TB kopie mi srednio 100 do 150 coins dziennie

Dzięki za podzielenie się. Jak wygląda kwestia użyteczności tego projektu, porównując do konkurencji? Storj?

Storj Sia oraz Burst - bardzo podobne ale tylko Burst mozna wydobywac POC
Nie wiem czy postawilbym wszystko na ktorykolwiek z tych projektow

Ciekawa kryptowaluta. Niestety nie mam dużej pojemności dyskowej i kopanie byłoby chyba zbyt mało opłacalne...

Ciekawy temat, czy robiłeś porównanie opłacalności inwestycji w koparkę GPU w stosunku do dysków i kopania POC, gdyby było bardziej opłacalne, pewnie by o tym było głośno w sieci?

Nie wiem jak z kupnem sprzętu ale utrzymanie "korparki" BURST będzie tańsze, bo dyski, obciążone nawet w 100% nie potrzebują tyle prądu co GPU.

Będę miał temat na oku ;)

Będziesz sprzedawał za 10 centów? :-)
Co sądzisz o road map 2018?

wlasnie sprzedalem dzis za 0.10

To słowny jesteś :-) a co z road map ?
Wydaje mi się że cena będzie szła jeszcze sporo do góry.

mam nadzieje ze odkupie to co sprzedalem za polowe ceny i oczywiscie oczekuje 0.20 ;)