Zagubiony w akcji

in #polish4 years ago (edited)

No i stało się co się miało stać...
Steemy, HIVEy i inne szatany słoneczka.

W tym całym zamieszaniu to ja, może i Ty - zwykły użytkownik - dostaje najbardziej po tyłku. Głowa mi już nie wyrabia od tych wszystkich informacji rad i argumentów. Co teraz co dalej i jak do jasnej anielki to wszystko ogarnąć?

Czytam te moondre słowa na czatach o tych dropach, forkach, modach, nodach, votingach, peaklockach, apkach i templakach i jestem bardzo dumny z siebie... że chyba potrafię to poprawnie wypowiedzieć. Ale czy ogarniam... nie jestem tego pewien.

unnamed.jpg

Zgodnie z sugestiami - pozbyłem się oszczędności ze Steema.
W sumie całkiem spoko - na Binance - 250pln wpadło ze sprzedaży Steema jak jeszcze pikował. A w sumie mieć 250 i nie mieć 250 to razem pincet, więc git!

Teraz, zgodnie z radami, odpalę Power down... poczekam i zobaczę.

Tu jednak pojawia mi się w głowie dużo wątpliwości. Jakaś lampka się zapala i mryga po oczach.

Z jednej strony zwijać wszystko ze Steema, póki jeszcze ma jakąś wartość, ma sens.
Z drugiej jednak, opierać wszystko na nowym, lepszym HIVE, w którym jak do tej pory większośc mi nie działa, trochę głupio.

I tak ciągle grzebie w tych czatach i szukam rozwiązań, pytam, marudzę :)
Aktualnie chyba największym problemem jest niedziałający portfel - sugerują PEAKD - tam ponoć działa.. Owszem działa, ale Keychain już nie współpracuje...

Edit
Współpraca keychaina i Peakd jednak do ogarnięcia.
W Keychain należy zmienić coś co zwie sie nod.

  • W ustawieniach Select an RPC node
    Zadziałało po ustawieniu RPC node na - https://anyx.io

...

MTE3MHg2OTg,migrenowe-bole-glowy.jpg

Pewnie w końcu wszystko sie ustabilizuje i będzie śmigać jak złoto, ale do tej pory nabawimy się niezłej migreny.

O co mi jednak chodzi w tym poście!

Przypuszczam, że jest wiele różnych pytań jak moje, od tych mniej moondrych - odnośnie tego co działa i co nie działa - tego co najlepiej robić - co się opłaca, a co nie ma sensu - kiedy to robić - jakiej apki użyć i gdzie jej szukać.

Nie każdy ma cierpliwość do czatów ;)

Więc prośba z mojej strony o stworzenie jakiegoś #tagu/społeczności czy cuś, dotyczącego supportu i pomocy w tych trudnych czasach.

  • Jak najlepiej przejść do HIVE

Jakiegoś posta z instrukcjami dla tych mniej ogarniętych. Co zabrać, co zostawić itp.

Druga sprawa - jest dużo elementów, które dla Was są oczywiste a dla noobów już nie.

  • Jakie apki, jakie strony, jakie giełdy, jakie klucze, jakie konwersje, itp?

Chociaż jakiś zbiór podstawowych haseł i odnośników też by pomógł.

Z góry dzięki - i po raz kolejny dzięki za pomoc na czatach, bo jednak czegoś tam się dowiedziałem - razem pincet! :D

Update!!!

Poniżej będę umieszczał linki do tekstów które mogą się przydać zagubionemu użytkownikowi. Jeśli macie/znacie/wiecie o tekstach pomocnych w egzystencji proszę o podlinkowanie w komentach.

Warto mieć to w jednym miejscu.

Jak się tego trochę uzbiera, to tez łatwiej będzie później wyeksportować to do jakiegoś większego art.

Przydatne teksty :

Tu trochę info odnośnie aplikacji do kopania i innych:
(jak na razie mam tylko linka do steema)

Sort:  

zerknij do mojego artykułu a jeśli będzie zbyt slaby to mogę pomóc stworzę jakiś poradnik czy coś :)

Dokładnie o takie informacje mi chodzi :D

Pozwole sobie wkleić linki do Twoich tekstów bo wartościowe :D

Podłączam się pod pytania, ostatnio zmniejszona ilość czasu wyeliminowała mnie z życia steemita więc proszę bardzo o porady co i w jaki sposób należałoby teraz zrobić. Czy na koncie steemit zrobić power down czy przesłać je gdzieś - zauważyłem jakiś ruch przepływowy w kierunku @cpzhao, czy mogę prosić o jakieś wyjaśnienia w tej sprawie ? Z góry serdeczne dzięki wszystkim pomocnym Duszyczkom !

Jak będę coś widział to będę wklejał linki w dole tego tekstu.

Jak coś Znajdziecie z podobnymi informacjami to tez podlinkujcie, np w komencie. Fajnie było by mieć to w jednym miejscu

Jak sie uzbiera jakaś większa baza to tez łatwiej będzie później to ogarnąc, czy tez wysmoażyć osobny tekst.

Congratulations @yellowmode! You received a personal award!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 1 year!

You can view your badges on your board and compare to others on the Ranking

You can upvote this notification to help all Hive users. Learn how here!