A moment to talk about my gratitude ! :) ENG/PL

in #polish6 years ago

Hej kochani!

Jesteście bardzo aktywni na moim profilu dlatego przed umieszczeniem tego posta chciałabym w pierwszej kolejności
bardzo podziękować każdemu kto go odwiedza, lajkuje, komentuje lub po prostu to czyta. Pomagacie mi w ten sposób
spełniać pewnego rodzaju cel oraz sprawiacie, że czuję się bardzo doceniona za swoją pracę przez co czuję ogromną
radość i dumę. Jako iż poprzednie posty były skierowane głównie w kierunku podróży dziś chciałam skorzystać
z okazji, że w zeszłym tygodniu wychodziłam na imprezę i postanowiłam podzielić się z wami zdjęciem z tego dnia!:)

27394846_403509150077371_2077280085_n.png

Hey lovely Steemians!

Recently you were really active on my profile, i have to admit i'm very impressed and shocked, that's why
before i start with this post today i would like to take the chance in order to thank you, for liking, leaving
comments or even simply being here. You help me reach my goals, you make me feel appreciated and proud, i am really greatful guys.
Since both of my last posts were about traveling i've decided to go for some fashion time today and took advantage of my last week
outgoing in order to present you with outfit i had on that day, here you are:

27292789_403507106744242_1879085582_n.png

Pierwsze co rzuca się na zdjęciu w oczy to moja sukienka, wykonana z bardzo miękkiego, przyjemnego w dotyku wręcz aksamitnego
materiału w kolorze fioletowym. Sprawiła ona, że całą noc bawiłam się po prostu cudownie i co najważniejsze komfortowo - wspomniałam o tym już nie raz, dlaczego?
Wiele kobiet poświęca ten aspekt swojego ubioru na rzecz wyglądu przez co bez przerwy obserwuję jak muszą się poprawiać/przebierać
lub wiem, że nie jest im zbyt wygodnie tylko ze względu na to iż widzę jak się zachowują. Ja jak każda kobieta chcę się czuć
pięknie ze sobą ale nie zapominajmy o tym, że musi nam być wygodnie, szczególnie wychodząc z domu na wiele godzin!
Co do reszty mojego stroju, postawiłam na czarne buty z koturnem, dla kontrastu - Ci co mnie znają doskonale wiedzą o co chodzi! 😉
By urozmaicić nieco całość ubrałam również tak zwane "fishnet tights" Wysmuklają nogi i według mnie bardzo dodają klasy.
To by było tyle ode mnie dla was na dzisiaj, życzę wam cudownego weekendu i na pewno jeszcze się zobaczymy w tym tygodniu!

First thing that comes to mind is the dress, made of really pleasant, soft fabric which has tonned purple colour. It made me enjoy the night
as much as it possibly could and what's most important - it was comfortable, yes i mention it again - why would you ask?
Well let me explain, everyday while im out i can notice people but especially women trying too hard to look good forgetting
about being convenient. For example wearing high heels while it's snowy outside. Remember, me and every single one of us wants
to look good but we should never forget to be comfortable especially while going out for so long!
Back to the outfit, my shoes come black, for contrasting - those who know me already should get the drill;)
To diversify everything i tried on fishnets. I think they are very classy and make my legs look more thin.
That's it for today guys, once again thank you and i wish you an amazing weekend! We sure will see again soon!

Sort:  

Liczę na więcej postów skierowanych podrózowaniem :D
Biorę się za obserwacje i zapraszam równiez do siebie! :)

b ladna sukienka :*

Dziękuję :) :*

@youngbuffalo posty beauty/fashion to nie moja bajka ale zostawiam upvote :)

very, very beautiful!

Mało imprezowy jestem, ale z Tobą to bym poszedł na jakąś imprezę ;)

Resteem i up na wtórny "promo" posta.

Powodzenia i miłej niedzieli :)

Piotr.

Masz upvote :)

Super fotki.