You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gołąbki z liści buraka faszerowane ryżem, w greckim sosie jajeczno-cytrynowym.

in #polish6 years ago

Oh! Właśnie wczoraj jadłam malutkie "gołąbki" z liści winogron ;)
Ewo, w tamtym roku nasiałam sobie w ogrodzie ogromne ilości buraka liściastego. Liście były ogromne i miały piękne kolory! Gdybym wtedy miała ten Twój przepis :)) Z pewnością skorzystam z niego w przyszłym sezonie, bo botwina z tegorocznych buraczków już się nie nadaje. No ale oczywiście zawsze można zrobić gołąbki z kapustą :)

Sort:  

Tak, gołąbki zawsze są w temacie, nie ważne z jakich liści :)

Widzisz Moni, u mnie jest inny klimat i niektóre warzywa mogą aktualnie być niedostępne dla innych. Moje buraki (nie liściowe) nadal mają się dobrze pomiędzy paprykami i pomidorami, jak widać na zdjęciach.
Mam ich zawsze dużo w ogrodzie, wysiewają się same przez cały rok ku mojej wielkiej radości :)

Odmianę liściastą buraka mam w ogrodzie cały rok oprócz lata, upały jej nie pasują. Rośnie również na dziko wszędzie dokoła :P

Cieszę się że przepis Ci się spodobał i pozdrawiam z upalnego Korfu :)