Ile wart jest token Actifit? Niewiele

in #polishlast year (edited)
Poniżej sposób na hardwarowe kopanie. Nazwa urządzenia pod którą szukać w internecie: "wytrząsarka do telefonu"(zakupiłem w lipcu, w celu wykluwania jajek w Pokemon Go). Zapewne softwarowe kopanie byłoby bardziej efektywne, ale to już sprawa dla programistów, którzy pewnie już swoje wykopali, jak jeszcze ten token miał płynność i wartość.

actifit.gif

@deepresearch - zajmujesz się tematyką kopania kryptowalut, to może skorzystasz z tego alternatywnego zamiast delegacji sposobu pozyskiwania tokenów Actifit ;)

Ja już dawno skończyłem zabawę z Actifit, ale planuję wrócić do mikro/makro blogowania i chcę się z tą aplikacją rozliczyć. Poza tym warto, żeby wszyscy w trwającym #poliac mieli takie same szanse, a nie tylko wybrani ;)

Sort:  

Podobno wychwytują kroki nabijane w dokładnie tej samej ilości w tych samych odstępach czasu i mieliśmy już w rozgrywkach przykłady dyskwalifikacji. Być może właśnie dlatego.
Prosty kalkulator tych wszystkich tokenów też by się przydał bo liczenie tych wszystkich pośredników może prowadzić na manowce. U mnie jeden dzień z Actifitem to tokeny warte ok. 0,04 $ (jeśli dobrze liczę)

Ciężko mi bronić aplikacji, która potrafi się wyłączać w zaskakujących momentach, ale ostatnio było kilka aktualizacji i wizualnie trochę się zmieniło.

Podobno wychwytują kroki nabijane w dokładnie tej samej ilości w tych samych odstępach czasu i mieliśmy już w rozgrywkach przykłady dyskwalifikacji..

Sama aplikacja pozwala nabijać - w przypadku tego urządzenia 2000 na 15 minut. Łapią za przeproszeniem takich mało rozgarniętych, którzy zostawią urządzenie i jadą linię prostą.

Scenariusze wymyślone na potrzeby tego postu.

Hardware

1 ) Przeglądasz internecik i raz na 15 minut w losowym momencie zatrzymujesz, a potem bujasz znowu.

2 ) Kupujesz gniazdko bluetooth i tam ustawiasz sobie jakie mają być przedziały.

3 ) Andruino + tyrystor + wkład programowy - może generować losową ilość kroków w tych przebiegach.

Software

Patrząc po tym jakiej jakości to aplikacja, to pewnie da się rozbebeszyć na jakiś emulatorze apkę i wpisywać ilości kroków losowe, jeszcze podpięty jakiś ChatGPT - post sam napisze. Podejrzewam, że posty byłyby lepsze niż nie jeden tu publikowany ;)

A czy ktoś z nas inwestuje w Actifit? Swego czasu na samym początku kupiłem parę k z drobnych na H-E oraz @browery podarował mi trochę. Inwestowanie w Actifit uważam za nieperspektywiczne, ale to nie jest tak, że nie mają one żadnej użyteczności. Z jednej strony, Actifit kasę z głosów i kupna gadżetów za Hive przeznacza na skup tokenów, po drugie można j te tokeny zamienić na upvote, co nie tylko daje użyteczność, co zmusza do pisania kolejnych raportów. I o to właśnie tu chodzi - o to, że Actifit pomaga dostarczyć codzienny content.
A co do tych tokenów na BSC to też nie wiem po co to w ogóle było 😂

Ludzie inwestują swój czas. A pisanie przez apkę Actifit to droga przez mękę.
Liczyłem kiedyś swoje zyski z Actifit. W moim przypadku 5%, które zabierał Actifit był dużo mniej wart niż jego głos. Nie ratowały tego zbytnio podbicia. Wychodziłem w ujęciu tygodniowym na centy na plus.

I o to właśnie tu chodzi - o to, że Actifit pomaga dostarczyć codzienny content.

Sam go tworzyłem. Dwie linijki, to nie content. Potem ma nowy użytkownik zderzenie z rzeczywistością. Recenzja zarabia mniej niż raport z dwoma linijkami.

W całym Actifit dla szarego użytkownika chodzi o możliwość bezkarnego spamowania, bo w końcu muszę zapostować kroki ..

A dla twórców Actifit kręci się to, bo mają delegacje i zarobek z niej + 5% z postów, no i ..:

A co do tych tokenów na BSC to też nie wiem po co to w ogóle było 😂

Ile udało się twórcą opchnąć frajerom tokenu na BSC, z którym nikt nic nie zrobił? Ja sam chyba z 20$ zgarnąłem z marnego airdropu...

Ja zebrane tokeny Actifit wysłałam na HE, wymieniłam na Hive i zrobiłam Power Up. Wtedy poczułam się dobrze 🙂

Ja sam chyba z 20$ zgarnąłem z marnego airdropu...

Czyli ten token na coś się przydał 🤪

Dwie linijki, to nie content

Twitter trochę się nie zgadza z twoim zdaniem.

Potem ma nowy użytkownik zderzenie z rzeczywistością. Recenzja zarabia mniej niż raport z dwoma linijkami.

Jak wszędzie, jeśli nie pozyskasz najpierw odbiorców, to możesz pisać najlepsze posty, ale nikt ich nie odkryje i nikt nie da lajka.
Po to też zbieram środki w HP, żeby móc głosować i na inne treści. Po to też jest reaktywacja @polish.hive

He..he o to co jest warte te całe kryptos. Pan jeden owiec wiele...

Za dobrze się bawię w liczenie prawdziwych kroków, żeby dla paru groszy bujać telefon:) a delegację to chyba i tak wycofam.

Od liczenia prawdziwych kroków mam band na ręce. Z tym liczeniem kroków to pewnie zauważyłeś, że wystarczy odłożyć telefon i podnieść, żeby nabić z 10 ;)

Ja po prostu przestałem się męczyć z Actifit i polecam ten stan. Potencjał może był, ale wolą dublować tylko token na innych łańcuchach, a nie ma co z nim zrobić nawet, bo na samą aplikacje i użyteczność, to nie mają umiejętności/pomysłu.

Z tym liczeniem kroków to pewnie zauważyłeś, że wystarczy odłożyć telefon i podnieść, żeby nabić kilka

Ahh, no oczywiście, że tak, dlatego mam też włączony systemowy licznik, ale dla wszystkich zasady są takie same, także konkurencja zostaje zdrowa.

Gdyby Actifit nie był oparty o Hive to już dawno bym to odpuścił, ale do projektów na Hive podchodzę trochę jak do sawanta ze spektrum autyzmu, wiesz, że dziecko ma gigantyczny potencjał, wymaga tylko mnóstwa cierpliwości i ukierunkowania :D

Tylko że ta APK'a jest już strasznie stara, a właściwie nic nowego poza dodawaniem kolejnych sieci nic nie wnosi. Nawet kroków naliczyć poprawnie nie może, co jest podstawą ekonomiczną tej apki.

Był Airdrop na BSC i co? (rok temu?) Można było to tylko popchnąć innym frajerom, którzy dali się nabrać na ilość użytkowników. Do tej pory można transferować tylko Hive-Engine->BSC i to jak zamknie się HBD. Nie jestem przekonany, czy da się w drugą stronę i po co w ogóle miałby ktoś to robić;) (no chyba, żeby odzyskać swoje HBD)