Mój pierwszy wpis. Chciałem się przedstawić.

in #polishhivelast year

Witam wszystkich. Chciałbym się przywitać i opowiedzieć coś o sobie, a raczej o swojej pasji. Zaczynając od początku. Pod namową mojego znajomego @peter.goki postanowiłem założyć tutaj konto. Pisanie blogów to nie jest moja mocna strona ale słyszałem dużo pozytywnych rzeczy o tej platformie i jej użytkownikach zwłaszcza o polskiej społeczności. Podobno moja pasja jest ciekawa i może się spodobać niektórym z was więc postanowiłem się w końcu przemóc i założyłem konto. Z góry proszę o wyrozumiałość ale póki co jest to dla mnie jeszcze coś całkiem nowego i niełatwego.

Co do mojej pasji to od kilku lat zajmuję się rękodziełem głównie hobbystycznie. Robię spinki do koszul, maluje na drewnie metodą pirografiki, robię i graweruje paski, teczki i holdery skórzane, paski do zegarków, bransoletki, instrumenty z drewna i wiele innych rzeczy.

Poniżej przedstawiam jedną z moich prac.

Dzwonek z klamrą na skórzanym pasku dla znajomego z gór. Pasek i klamrę wykonałem własnoręcznie. Pasek z kawałka skóry. Klamra zdobiona ręcznie.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Dziękuję.

Sort:  

Cześć,

Witamy na pokładzie. Kolega @peter.goki miał racje, masz bardzo ciekawe hobby. Chętnie zobaczę inne prace, jak i przeczytam skąd pomysł na takie hobby ;)

Pomysł powstał w 2018 roku, ok zrobie o tym osobny wpis.

:) 👍🏻.

Witamy w Hive! Bardzo ciekawe hobby, lubimy takie rękodzieło!

Cześć, witamy serdecznie 🙂
Twój blog zapowiada się bardzo ciekawie, czekam na ciąg dalszy.

Cześć! Koniecznie przetłumacz ten post i wrzuć z tagiem #introduceyourself @peter.goki ci pewnie pomoże.

Fajnie widzieć oryginalny content, więc czekamy na więcej. Gdybyś chciał o coś spytać to wołaj.

https://leofinance.io/threads/@polish.hive/re-leothreads-3w5pqns6
The rewards earned on this comment will go directly to the people ( @polish.hive ) sharing the post on LeoThreads.

Congratulations @handicraft1! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out our last posts:

The Hive Gamification Proposal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @herbacianymag.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Bardzo wam wszystkim serdecznie dziekuje za miłe słowa.

A z czego zrobiona jest ta klamra? :)

Z kawałka mosiądzu

Dobrze widzieć prawdziwego mistrza w swoim fachu na polskim HIVE :)

Loading...