Konkurs #001 - PAYSAFECARD 50zł

in #polska6 years ago

hostowane

Hej, stwierdziłem że na innych moich blogach seria konkursów się przyjęła, więc dlaczego by nie zacząć prowadzić tej serii również tutaj! Zaczynamy od małych nagród oraz prostych konkursów, zobaczymy jak to się przyjmie na steemit'cie!

Zasady pierwszego konkursu są bardzo proste, po pierwsze musisz zostawić upvota pod tym postem, po drugie musisz mnie zacząć obserwować. Proste prawda?

Oczywiście żeby to miało sens w konkursie musi wziąć udzial minimum 50osób! Po osiagnieciu progu uczestników daje jeszcze dodatkowe 3dni.

Reasumując, zostawiasz upvota i followa, po zebraniu progu dodatkowe trzy dni na wzięcie udziału, losowanie odbędzie się na platformie losującej, wszystko zostanie nagrane i wstawione na dtuba! Jak seria się przyjmie, konkursów będzie więcej, będą również bardziej kreatywne!

Wszystko jasne? Czas start! Powodzenia!

Sort:  

Same losowanie pieniędzy może nie być zbyt dobrym pomysłem i zgadzam się z kolegami powyżej. Jednakże mam pomysł jakbyś mógł ulepszyć ten konkurs.

Z tego co wiem dużo twojego kontentu opiera się na fotografii i grafice, także może warto się skupić na tym? Konkurs na fotografie lub rysunek/grafikę będzie nie tylko ciekawym zaangażowaniem ale także integracyjną formą

Pomysł wygrywa!

Polecam dodać pewne warunki, bo narażasz się na nadużycia i atak botów. Wydaje mi się że powinieneś dodać warunek minimalnej reputacji przeciw botom, oraz minimalnego głosu (upvote o wartości 0,01 lub z mocą 100%)

Pomysł bardzo dobry! Wiesz ogólnie rzecz biorąc jestem świeży na steemit'cie! Ale rady przyjmuję do serducha na kolejne edycję! Dziękuję!

  1. Raczej ciężko będzie Ci zgromadzić 50 osób
  2. Konkurs bez żadnego zadania, polegający wyłącznie na losowaniu to po prostu słaby pomysł i niezgodny z duchem społeczności Steemit.
  3. Widać, że zapewnie liczysz wyłącznie na zarobek, albo że po prostu pieniądze z upvotów pokryją w znacznym stopniu nagrodę. Muszę Cię zmartwić, najpewniej - nie.

Szczerze nie zależy mi na pokryciu kosztów, kod psc już mam, nie mając co z nim zrobić po prostu go wydam!

Oczywiście przemyślę całą strukturę tych konkursów, dziękuje za rady!