[POLSKA]Bogactwo.

in #polska7 years ago

Zulu Gula. It doesn't matter. I mean...

Zawsze wydawało mi się, że pieniądze dadzą mi upragnione szczęście. Bezydura. Oh, Laszlo - jakże ślepy byłem.

  • Dalej to piszesz?
  • Pewnie.
  • To może pójdziesz na urodziny od Wojtka?
  • Pewnie, że tak.
  • Pierdolisz... seerio? Jo niy puda. Dostołech zaproszynie od Oli.
  • ale jak, dostołeś zaproszynie i nie pudziesz?
  • no...
  • Wstydzisz się tego, że robisz w kanałach, a oni wszyscy są inżynierami.
  • Kurwa, nie pisz im tego.

:DDDDD

Jedzie odebrać dziewczynę ze dworca. Miał jechać do niej, ale skoro mi coś odbiło... Prosił mnie, żeby jej nie gadać, że....
Nie powiem, sam to zrobi. Myślę, że ona jest w ciąży. Może to tylko urojenie, nie mam pewnośći. Ale zauważyłem pewien gest.

Nieważne, obowiązki. Trzeba napalić w piecu, bo jej ciągle zimno. Babom, mamom, zawsze zimno.