SI: Slog | Izlet po domovini z živetjem v naravi (XX) | od 2013

in #potrpezljivost7 years ago

20171101


Število povezanih (mejl): 137
Sledilci (STEEM): 239


Potrpežljivost

Pred zaključkom moje šole sem si rekel eno stvar. "V svojem življenju ne želim biti zaposlen v klasični službi, kot večina ljudi ve in deluje."
Lansko leto, ko sem začel prostovoljno delo v dobrodelni trgovini, so mi po treh mesecih predlagali, da me zaposlijo. In moj odgovor je bil. "Nič na tem svetu ne more plačati moje svobode." V tem času nisem natančno vedel, kje na Cipru moram storiti, da bi bil celovit in z zakonom. Vedel sem da obstaja rešitev, vendar nisem raziskoval dosti. V tem obdobju sem na internetu zaslužil dovolj poleg tega je tudi Maria delala. Sedaj je situacija drugačna in imam 2 dela. On in off line.
Toda tokrat sem šel v poglobljeno raziskovanje. Od zadnjega ponedeljka, odkar imam službo, se položaj nekoliko razlikuje kot recimo pred 3 meseci, če ne več. Vse to obdobje sem čakal na ta trenutek. Dolgo sem bil 50/50%, da bom dobil službo. Toda do 9. oktobra še nisem vedel, če jo dobim. Vendar sem pustil odprta vrata za to službo in kljubtemu iskal druge priložnosti. Alternativa temu je bila, da bi delal na telefonu za forex podjetje, ko sem prišel s to izjavo in pred mojega upravitelja (kjer delam trenutno) mi je povedal, da dobim delo, ter potrebujem le še en dokument za realizacijo. Moral sem dobiti pismo od mojega računovodja iz moje države. Ampak to je bil spet preizkus mojega potrpljenja. Istega dne, ko sem poslal računovodji, sem ugotovil, da bo odsoten za 4 dni na po poletnih počitnicah (to je bilo poceni kot poleti) in nisem bil navdušen.
KONČNO. Tudi 1 dan na delovnem mestu sem bilo tako dolgočaseno in sem si reku "Toliko časa čakam na to delo in zdaj to." Drugi dan je bil veliko boljši. Bil je z mojo hitrostjo. V primerjavi s prvim dnem ko sem imel malo dela. 4 dan me moj upravnik sprašuje, če imam namen iti še 1X do ene stranke popoldne kjer sem bil dopoldne. Je 5 km od naše pisarne, v eno smer, dvakrat pomeni 20 km čez dan le za to. In povem mu, ker je v delovnem času, me ne zanima. Pošlji me, kamor koli želiš. Ko sem v zadnjem križišču zavil in tik predno sem prešel do stavbe, sem se začnem smejati. Bil sem poln znoja od celodnevne vožnje, ampak pravim sebi, da to zame ni DELO (JOB). Jaz imenujem drugače in samo spremenim eno črko (v Angleščini B => Y). To je UŽITEK (JOY), uživam v vožnji na kolesu in sem za to plačan. Je raven odgovornosti in ne morem početi kar hočem. Ker moje vedenje lahko vpliva na moje sodelavce, stranke, podjetja, … Včeraj sem naredil par napak jih obžalujem in ne želim ponovit.
Trenutno naša ekipa raste in kot baza strank prav tako. Zdaj lahko rečem, ker sem del tega. Zaposlujemo za polni ali polovični delni čas. Za več informacij, stopite v kontakt, če želite biti kot del ekipe ali potrebujete kako od storitev, ki jih nudimo.
Delam kot kurir in danes sem preizkušal, kako je biti glasnik.

photo6037437701696891701.jpg


Poglejte tudi:


starejša objava: SI: Slog I Izlet po domovini živetjem v naravi (IXX) I od 2013
knjiga: The creature from Jekyll Island v angleščini
Steemit orodje: STEEM Follower
Zavaruj svoje kriptovalute: Ladger nano S
Moja spletna stran

Sort:  

Hello & Cheers!! I'm a content detection and information bot. You are receiving this reply because a short link or links have been detected in your post/comment. The purpose of this message is to inform your readers and yourself about the use of and dangers of short links.

To the readers of the post: Short links are provided by url shortening services. The short links they provide can be useful in some cases. Generally their use is benign. But as with all useful tools there are dangers. Short links can be used to hide all sorts of things. Quite frequently they are used to hide referral links for instance. While not dangerous this can be deceptive. They can also be used to hide dangerous links such as links to phishing sites, sites loaded with malware, scam sites, etc. You should always be extremely cautious before clicking on one. If you don't know and trust the poster don't click. Even if you do you should still be cautious and wary of any site you are sent to. It's always better to visit the site directly and not through a short link.

To the author of the post: While short links may be useful on some sites they are not needed on steemit. You can use markdown to format your links such as this link to steemit. It's as simple as [steemit](https://steemit.com) Unlike short links this allows the reader to see where they are going by simply hovering over the link before they click on it.

This message was created by a bot. It is part of the ongoing fight against spam and phishing attacks on steemit. If you did not use short links in your post and feel you have received this message in error you can contact @fubar-bdhr on discord or @fubar.bdhr on steemit chat to report the issue.