Sort:  

insan sana küsmeye de kıyamıyor

🙄😞😪

Bu ne anlama geliyor?

kötü bir anlamı yok sadece hissettiğim üzgünlük hâlini yansıtıyor emojiler

sen nasılsın iyi misin 🌼

bu cümle kötü bir anlama geliyorsa ve bundan dolayı üzüldüysen özür dilerim

söylemek istediğim sen iyi bir insansın. geçmişten bugüne yaptığın tüm iyilikler, tüm güzellikler gözardı edilip sırf bana yorum atmadın diye sana küsme hakkım yok. zaten insan senin gibi güzel kalpli birini nasıl kırar nasıl üzer bilmiyorum.

beni unutup önemsememiş olman gerçekten hiç önemli değil. böyle bir şey yapmak zorunda değildin. hiçbir zaman değilsin. lütfen üzülme bu yüzden. ben de çok iyi değilim şu anda. ama en çok neden sana söyleyip de üzdüm diye kendime kızıyorum. zaten çok önemsenecek biri olsam her şey daha farklı olurdu. demek ki ben de bu davranışı hakediyormuşum.

beni unutup önemsememiş olman gerçekten hiç önemli değil. böyle bir şey yapmak zorunda değildin. hiçbir zaman değilsin. lütfen üzülme bu yüzden. ben de çok iyi değilim şu anda. ama en çok neden sana söyleyip de üzdüm diye kendime kızıyorum. zaten çok önemsenecek biri olsam her şey daha farklı olurdu. demek ki ben de bu davranışı hakediyormuşum.

seni üzmek istemezdim bu isteyeceğim en son şey bile değil lütfen üzme kendini söylediklerine de pişman olma çünkü her ne kadar sitem edip kırılmış olsan da insan sevdiğinden bekler ve ona kırılır.

beni unutup önemsememiş olman gerçekten hiç önemli değil.

zaten çok önemsenecek biri olsam her şey daha farklı olurdu. demek ki ben de bu davranışı hakediyormuşum.

bu şekilde düşünmen anlamsız. seni unutmak, önemsememek düşüncesi yanlış.öyle olmadığını ben biliyorum senin de bilmeni isterdim. antalyada çıkan yangın haberini öğrendiğimde aklıma ilk gelen sendin. sana hâlini sorup iyi olduğunu öğrenince biraz olsun rahatlamıştım. yapılan şeyler söylenmez ama kendini önemsizmiş gibi hissetmeni istemezdim.

insan sırf buraya yazdıklarından ibaret değil, hayatının belki en kötü zamanlarını geçirmiş olabilir fakat bundan bahsetmek istemez; kaçmak ister, görmemek ve hatırlamamak ister. buraya yazdığı kıytırık yazılarla da mutluymuş gibi yapmak ister. bazen..
belki içinde ne fırtınalar kopuyordur da o birazcık olsun mutlu olmak için izlediği komik filmlerden bahseder. bu kendini kandırmadır belki ama mutlu hissettirir.

o yüzden kimsenin ne yaşadığını bilemeyiz kendisi anlatmadığı sürece.

belki de benim de böyle bir boşluk anımdı, her şeyden tamamen uzaklaşmak. bunu kimse bilemez tabi.
fakat geride kalan sevdiğimiz insanlara olan sorumluluğumuz gereği ihmal de etmemek onların hâlini sormak gerekirdi. bunlardan biri de sendin. bunun için affına sığınıyorum.

yalnız kaldığını düşündün; ihmâl edildiğini, önemsenmediğini..
bunları sana düşündürdüğüm için üzgünüm hâlâ.
ama elden gelen bir şey yok maalesef.
geriye bakmayı üzmeyi-üzülmeyi bırakalım.
sen iyi ol mutlu ol gerisi hallolur 😊
kaldığımız yerden devam, bunlar bizim arkadaşlığımızı bozamaz bence.
sence de öyle değil mi?

Sen kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle olsun Su. Yukarıda da affetmemi istemiştin ama bunu gerektirecek bir durum yok. İnsan ancak yanlış bir şey yaptığında karşısındakinden özür dilemeli. Senin yaptığın yanlış bir şey yok. Ben olaylara çıkıp dışarıdan baktığımda bazı şeyleri daha net görüp anlamış oldum sadece. Geç de olsa bir aydınlanma yaşamış olduğuma yine de seviniyorum. Aksi halde çok gereksiz beklentiler içine girmeye devam edebilirdim. Teşekkür ederim samimi açıklamaların için.

ben de teşekkür ederim bu güne dek olan arkadaşlığın için her şey gönlündeki gibi olsun ve "kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle olsun" Damla 🌸