You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #31 | Hayaller ve Hayatlar ☘

in #proofofbrain2 years ago

Arada buralara bur uğruyorum, bir kaç yazı bakıp pek bir maddi değeri bulunmayan oy gücümle beğendim paylaşımları oyluyorum. Sizin yazını görünce mutlu oldum. Yazınızı görmek bana, üniversitedeyken tanıdığınız sevdiğiniz bir arkadaşınızı yıllar yıllar sonra hiç tanımadığınız bir şehirde sahilde amaçsız yürüyüş yaparken görmüş gibi hissettirdi

Bende hep o bostandaki yaramaz dana ile çocuk sakinleştirme ya da uyutma arasındaki ilgiyi kuramadım yıllarca. karadenizli olduğumdan lahanan olsa gerek bizim yörenin ninnisidir diye düşünüyorum. Son olarak küçükken yarim yamalak çobanlık yaptığım için şunu net bir şekilde soyleyebilirim, bostancının kovalacağı sıralamasında danadan önce sahibini(çabanını) gelir :))


Posted via proofofbrain.io

Sort:  

birkaç yazı bakıp pek bir maddi değeri bulunmayan oy gücümle beğendiğim paylaşımları oyluyorum.

sadece okunması ve düşüncelerin yorum olarak paylaşılması bile o kadar değerli ki benim için, oy gücünün hiç önemi yok. Sadece varlığını hissettirmek önemli olan..
Bunun için teşekkür ediyorum @kabasakal 🌸

sevdiğiniz bir arkadaşınızı yıllar yıllar sonra hiç tanımadığınız bir şehirde sahilde amaçsız yürüyüş yaparken görmüş gibi hissettirdi.

ne güzel ifadeler, çok mutlu oldum.
benim için de benzer şeyleri hissettiriyor, eski arkadaşları görmek eski güzel günleri hatırlatıp yüzümü gülümsetiyor 😊

karadenizli olduğumdan lahanadan olsa gerek bizim yörenin ninnisidir diye düşünüyorum

belki de öyledir :)