❤Love art❤

in #psychology6 years ago



Image source

My friend, art is at our distance. If we get too close together, we'll burn
if we stay too far, freeze.
I do not have to be what I'm and what he wants to do...
And he should not be what and what I want...
I should be my best for him...
And he should be his best for me...
The one I want to make is, in fact, my shortcomings or my dreams...
And that's where I say you do not need another person to complete ...
First, feel that deficiency in yourself, then look for your twin...
Make a wonderful life😍
The art of love is the connection of differences and ignoring the shortcomings...
What you expect from your opponent is your first...
Start by changing yourself first....
Change yourself to change your world...
❤That's your shit❤

دوست من* هنر در فاصله هاست*
ما اگه زیاد نزدیک هم بشیم،میسوزیم
اگر از هم خیلی دور بمونیم ، یخ میزنیم
من نباید اونچه باشم و اونچه بشم که اون میخواد
و اون نباید اونچه باشه و اونچه بشه که من میخوام

من باید بهترین خودم باشم برای اون
و اون باید بهترین خودش باشه برای من
کسی که من میخوام از اون بسازم در واقع کمبود های من و یا آرزوهای منه
و همین جاست که میگم برای کامل شدن نیاز به فرد دیگه ای نداری
اول اون کمبود رو در خودتون حس کنید تلافی کنید بعد دنبال همزادتون بگردید
که یک زندگی فوق العاده را رقم بزنید
هنر عشق پیوند تفاوت هاست و نادیده گرفتن کمبودهاست
چیزی که از طرف مقابلتون توقع دارین رو اول خودتون انجام بدین
اون تغیر رو اول از خودتون شروع کنید
خودتون رو تغیر بدین تا دنیاتون تغیر کنه
❤این شعارتون باشه❤

Sort:  

نکات خوبی ارائه کردید.ولی گاهی وقتها با وجود تغیر خود دیگری قابل تغیر نیست. عشق توانایی تحمل تفاوت هاست.ممنون از اشتراک

(من باید بهترین خودم باشم برای اون
و اون باید بهترین خودش باشه برای من)
موافقم. ممنون

very good post
have good day