Зрілість.

in #quac4 years ago

image.png

У мене є іще один спогад. Може бути якоюсь мірою трохи зав'язаний на моїй долі.

Я і як другі діти були обласкані та обціловані мамами, і не дай Боже образити матінчиного синочка.

Так ось у мене після школи є один друг, а познайомились ним при дивних обставин. ми як усі підлітки моїх років збиралися у когось на лавці, ну і слухали музику вісімдесятих років.

Та в наше село приїхала одна родина й осталась у нас жити. Сім'я як сім'я нічого такого, мама, батько, син Борис, і маленька донька Світлана.

Сім'я у них проста їх батько у колгоспі працював скотарем на фермі, а мама працювала дояркою. ДА іще була старша сестра Раїса ну вона проживала на другій вулиці.

Так ось "Борис" вляпався в одне злочинно розбійне діло. Ну і як водиться приїхала міліція для розбирання і перші хто попався на гачок до міліції то це Борис бо в його не було алібі, так ось хватають і в міліцію. Та незабаром узнаю що Бориса відпустили до дому. А я пішов до їх провідати Бориса. Ось приходжу, а домівка відчинена я погукав один раз, но ніхто не відкликався позвав другий раз, а тут із відчинених дверей вибіг Анатолій Чумак, й кинувся бігти до річки та так справно переплигнув тин, що як найкращий спринтер по бігу не бігав як він. Я кинувся за ним, но не догнавши його, я війішов до домівки, та став чекати. Чекав я хвилин тридцять поки не прийшла мама Бориса,вона зайшла в будинок й побачила мене не відразу.
В будинку було все так перевернуто. Я розповів тітці Тетяні все що я бачив. Й вона мені повірила, а знаючи злочинця Анатолія то тут все стало зрозуміло.

Трохи пробув у них я пішов до своєго будинку а Анатолія за арештували тогож вечіра.

Да зрілість приходить з часом. А до мене прийшло так рано...
image.png

Sort:  

Якась плутана історія. До чого тут зрілість до випадку зі злочином ?

Зрілість це є не тільки злочин а й дорослість тих підлітків які тільки стають на шлях життя!

Congratulations @tigersherhan! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!